شماره ۱۹۷۳ | ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
ذره‌بین

ون مسافرکش با 9 سرنشین واژگون شد
[شهروند] واژگونی ون مسافرکش در اتوبان تهران- قم ختم به خیر شد. در این حادثه هولناک که صبح شنبه درحوالی عوارضی تهران رخ داد، 9 سرنشین این خودرو مصدوم شدند. اما آن‌طور که مسئولان اورژانس اعلام کردند، حال همه مصدومان مساعد است و مشکل خاصی ندارند. سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران هم درباره جزئیات این حادثه گفت: «روز شنبه حدود ساعت 8 صبح حادثه برخورد خودروی ون با نیوجرسی وسط بزرگراه و واژگونی آن در اتوبان تهران- قم مقابل تیر ۱۰۹ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.» به گفته او، در این حادثه یک زن و هشت مرد مصدوم و توسط نیروهای آتش‌نشانی از داخل خودرو رهاسازی شدند و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.


مرگ دلخراش کارگرجوان در میکسر
[شهروند] یک کارگر در شهرک صنعتی توس مشهد هنگام کار با دستگاه میکسر در یک واحد تولیدی ناگهان به داخل دستگاه کشیده شد و جان خود را از دست داد.
هرچند نیروهای امدادی بلافاصله پس از وقوع حادثه خود را به این کارگاه رساندند اما این فرد به دلیل شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود. درنهایت مأموران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات برش کارگر گرفتار را از لای پره‌های میکسر صنعتی خارج کردند.


مردی که خانواده‌اش را رگبار بست، دستگیر شد
[شهروند] مرد میانسالی که در اقدامی هولناک به همه اعضای خانواده‌اش تیراندازی کرده بود، از سوی ‏پلیس شناسایی و دستگیر شد. این مرد بابلسری پس از شلیک به همسر و مادر همسرش به ‏طرف فرزندانش هم تیراندازی کرد. در این حادثه دو نفر به قتل رسیدند و دو نفر به شدت مجروح ‏شدند. این حادثه صبح شنبه در یکی از روستاهای اطراف بابلسر رخ داد. آن طور که مقامات پلیس ‏می‌گویند مرد قاتل دقایقی پس از این جنایت هولنک بازداشت شد‎.
سرهنگ حسین اسدی، فرمانده انتظامی بابلسر با اعلام خبر شناسایی و دستگیری متهم این جنایت ‏هولناک، درباره جزئیات این پرونده توضیح داد:  «قتل حوالی ساعت هشت صبح در یکی از روستاهای ‏منطقه بهمنمیر رخ داد. در این حادثه مرد پنجاه‌ودوساله با حضور در منزل مادر همسر خود با اسلحه به ‏سمت او و همسرش شلیک کرد و آنها را به قتل رساند. بعد هم بلافاصله با مراجعه به منزلش در یکی ‏از روستاهای دیگر بابلسر، به سمت دو دختر هفده و چهارده ساله‌اش شلیک و آنان را مجروح کرد‎.»
به گفته فرمانده انتظامی بابلسر، متهم پس از این جنایت از محل متواری شد، ولی با همکاری عوامل ‏پلیس آگاهی در کمتر از ۳۰دقیقه دستگیر شد‎.
اسدی همچنین از تشکیل پرونده قضائی برای این متهم خبر داد و گفت: «این پرونده با حضور ‏بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در دست بررسی است‎.»

 


تعداد بازدید :  260