شماره ۱۹۷۶ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
قوسیان‌مقدم، دبیر کل جدید جمعیت هلال‌احمر شد

[شهروند] با حکم کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر، محمدحسن قوسیان‌مقدم برای دومین‌بار به‌عنوان دبیر کل جمعیت هلال‌احمر منصوب شد. در حکم کریم همتی برای قوسیان‌مقدم آمده است:  
«برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدحسن قوسیان‌مقدم
با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی، شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی و در اجرای بند یک از ماده 9 قانون اساسنامه جمعیت، به موجب این ابلاغ به‌عنوان «دبیر کل جمعیت هلال‌احمر» منصوب می‌شوید.
با توجه به اهمیت و گستردگی وظایف و كاركردهای این حوزه، از جنابعالی انتظار دارم با هماهنگی مستمر با اینجانب و ضمن توجه به مأموریت‌های ملی و فراملی جمعیت با استفاده از تمام توان علمی و اجرایی خویش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی با تعامل و همكاری سازنده و استفاده از نظرات صاحب‌نظران و كارشناسان، برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اداری و اجرایی سازمان‌ها، معاونت‌ها و استان‌ها، نظارت بر فرآیند اجرایی كارها و قوانین و مقررات اداری و مالی و آیین‌نامه‌های جمعیت، پیگیری نظام‌مند و اصولی امور و وظایف ارجاعی و توسعه بیش از پیش فعالیت‌های جمعیت را جزء دغدغه‌های اصلی خویش قرار داده و ضمن ارتقای عزتمندی و رعایت مصالح عالیه جمعیت در تمامی موارد، گزارش اقدامات را به‌طور مستمر به اینجانب ارایه نمایید.بالندگی و توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی در جهت اهداف والای جمعیت هلال‌احمر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»گفتنی است؛ قوسیان‌مقدم از ‌سال۱۳۷۰ عضو هیأت علمی دانشگاه است و دکتری تخصصی کلینیکال پاتولوژی از دانشگاه تهران دارد. دبیر کل جدید جمعیت هلال‌احمر سوابق پررنگی در جمعیت هلال‌احمر دارد. او از ‌سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر بوده است. قوسیان‌مقدم در ‌سال ۸۳ و ۸۴ نیز دبیر کلی جمعیت هلال‌احمر را برعهده داشت.او هنگام زلزله بم، مدتی فرمانده ارشد هلال‌احمر مستقر در بم و سپس به مدت دو ‌سال عضو ستاد مرکزی امدادرسانی در زلزله بم بود. قوسیان‌مقدم فرزند و برادر شهید است و ‌سال ۱۳۶۵ هم در جبهه‌ها به صورت داوطلبانه حضور داشته است. او که از ‌سال ۷۶ تا ۸۰ معاون دانشجویی دانشگاه شاهد بوده، در ‌سال ۱۳۹۲ نیز استاد نمونه دانشگاه شاهد شده است.

 


تعداد بازدید :  153