شماره ۱۹۷۸ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ خرداد
صفحه را ببند
عـــدد خــبــــر

2 میلیون زمان پرداخت 2‌میلیون تومان تسهیلات کرونایی به افرادی که شغل ثابت ندارند، هنوز مشخص نشده است  
حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اعلام این خبر به ایرنا گفت: «چندین جلسه درباره زمان واریز این تسهیلات و تعیین سازوکار لازم برای اعتراض افراد برگزار شد اما به جمع‌بندی نرسیدیم.»

37‌هزار شکایت در 2ماه نخست امسال از وضع ارتباطی کشور ثبت شده‌ است
تازه‌ترین گزارش سامانه ۱۹۵ نشان می‌دهد کاربران در دوماه نخست امسال، بیش از ۳۷هزار شکایت از وضع ارتباطی کشور به ثبت رسانده‌اند که به ۲۸هزار شکایت رسیدگی شده و خاتمه یافته است. گفتنی است که 23‌هزار شکایت به وضع اینترنت کشور مربوط بوده است.

10٪ تقاضای نفت در‌ سال 2020 با کاهش 10.8‌درصدی روبه‌رو خواهد شد
خبرگزاری «ترند» جمهوری آذربایجان، مرکز ریستاد انرژی، کاهش ۱۰.۸‌درصدی تقاضا نفت معادل ۱۰.۷‌میلیون بشکه بیشتر نسبت به ‌سال گذشته میلادی را برای‌ سال ۲۰۲۰ میلادی پیش‌بینی می‌کند. برآوردهای مرکز ریستاد انرژی نشان می‌دهد که کل تقاضای نفت در‌ سال ۲۰۱۹ تقریبا ۹۹.۵‌میلیون بشکه در روز بوده که اکنون پیش‌بینی می‌شود تا پایان ‌سال ۲۰۲۰ به ۸۸.۸‌میلیون بشکه در روز کاهش یابد.

16.3 ٪  کاهش رشد نقدینگی ایران
[ایلنا] پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران نشان می‌دهد که رشد نقدینگی از ۳۵.۸ درصد در سال ۹۸ به ۱۹.۵ درصد در سال جاری خواهد رسید که ۱۶.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد. رشد نقدینگی ایران در سال ۱۳۹۷ برابر با ۲۲.۳ درصد بود که این رقم برای سال ۹۸ به ۳۵.۸ درصد رسید. با این حال در سال ۱۳۹۹ رشد نقدینگی به ۱۹.۵ درصد خواهد رسید که کاهشی ۱۶.۳ درصدی را به ثبت خواهد رساند.


تعداد بازدید :  356