شماره ۱۹۹۷ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۲ تير
صفحه را ببند
مکث

دستگیری سر باند‌های قاچاق موادمخدر قبل از خروج از کشور
[شهروند] مرزبانان هرمزگان پنج نفر از سرباند‌های قاچاق موادمخدر را قبل از خروج از مرز‌های کشور شناسایی و دستگیر کردند. مرزبانان استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند که پنج نفر از سرباند‌ها و سرشبکه‌های قاچاق موادمخدر قصد خروج غیرمجاز از مرز‌های خشکی کشور به مقصد کشور پاکستان را دارند. این افراد که پس از شناسایی و متلاشی‌شدن باند آنها توسط مرزبانان استان در شهرستان بندرلنگه متواری شده بودند، با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی شدند و تحت رصد قرار گرفتند. مرزبانان با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، از زمان خروج این افراد مطلع شدند و با حضور در ایست و بازرسی «لیردف» در شهرستان جاسک، متهمان را با یک خودروی سواری پارس شناسایی و دستگیر کردند. افراد دستگیرشده به اتهام حمل و جابه‌جایی ۸۸۸ کیلوگرم موادمخدر و همکاری با باند‌های حمل موادمخدر پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.


اسید زوج جوان را کشت
[شهروند] زوج جوان در اثر استفاده نادرست از اسید در مرند جان‌باختند. صبح شنبه گزارش بیهوشی زن و شوهری  در خانه‌شان در محله خیام شهر مرند به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد. پس از حضور مأموران در محل مشخص شد که این زوج جوان به علت استفاده نادرست از اسید و مواد گندزدا در چاه فاضلاب، در خانه خود بیهوش شده‌اند. مرد سی‌وهشت ساله در همان محل فوت و زن سی‌وپنج ساله نیز با حال وخیم به بیمارستان سینای تبریز منتقل شد که متاسفانه در بیمارستان جان خود را از دست داد.


عاملان جنایت طلافروش خاشی در چنگ پلیس
[شهروند] چهار نفر از عوامل قتل طلافروش خاشی پس از ۴۵ روز با تلاش مأموران نیروی انتظامی و عوامل امنیتی این شهرستان دستگیر شدند. در ماه رمضان امسال از یک طلافروشی در خاش سرقت شد و صاحب آن به نام یامین شهنوازی که جوانی بیست‌وچهار ساله بود، در جریان این سرقت مسلحانه به قتل رسید. پس از مدت‌ها کار کارشناسی نیروی انتظامی، این افراد شامگاه شنبه دستگیر شدند. »


شلیک مرگبار پدر به صورت پسرش
[شهروند] اختلاف خانوادگی منجر به قتل پسر بروجنی به دست پدرش شد. پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در حاشیه جاده تفریحگاه سیاسرد، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از بررسی جسد و شناسایی هویت جوان بیست‌وهفت ساله که از ناحیه سر و صورت مورد اصابت اسلحه جنگی قرار گرفته بود، مأموران به پدر خانواده مظنون شدند. درنتیجه بازجویی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان و پس از ورود به محل حادثه و بررسی شواهد، پدر خانواده به قتل پسر خود با استفاده از اسلحه کمری شاه‌کش اعتراف کرد. این فرد در اعترافاتش با اشاره به درگیری شدید بر اثر اختلاف خانوادگی در شامگاه شنبه گفت که فرزند خود را از ناحیه سر و صورت مورد اصابت گلوله قرار داده و در حوالی جاده سیاسرد رها کرده است. با تکمیل تحقیقات مأموران، قاتل در کمتر از سه ساعت دستگیر و پس از توقیف اسلحه جنگی روانه زندان شد.


نجات در ارتفاعات بیابانک سرخه
[شهروند] تیم واکنش سریع هلال‌احمر  دو گردشگر گمشده را در ارتفاعات بیابانک سرخه نجات داد. غروب روز شنبه مفقودی ‏دو نفر در محور سرخه   سمنان، فرعی بیابانک، ارتفاعات کوه سره به هلال‌احمر گزارش شد. بلافاصله تیم واکنش سریع هلال‌‏احمر متشکل از سه نفر به محل حادثه اعزام شد. یکی از این گردشگران  آسیب‌دیده بود که اورژانس هوایی او را به مراکز ‏درمانی انتقال داد. عملیات ساعت ۹و ۲۲ دقیقه صبح  یکشنبه با نجات این دو مفقودی خاتمه یافت‎.


تعداد بازدید :  352