شماره ۱۹۹۹ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۴ تير
صفحه را ببند
دیپلماسی

نتیجه کالبدشکافی غلامرضا منصوری اعلام شد
مرگ بر اثر برخورد با شیء سخت
وکیل منصوری : سیستم قضائی رومانی باید برای کشف حقیقت اقدام کند

[شهروند] دادستانی «بخارست»، نتیجه نهایی کالبدشکافی «غلامرضا منصوری» را که هفته گذشته در هتلی در این شهر جان باخت، اعلام کرد.
 بر اساس گزارش رسانه‌های رومانیایی، دادستانی بخارست نتیجه نهایی کالبدشکافی «غلامرضا منصوری» را اعلام کرده است. براساس گزارش دادستانی بخارست، کالبدشکافی  «غلامرضا منصوری»، نشان می‌دهد که «مرگ وی خشونت آمیز و احتمالا در شرایط شتابزده بوده است.» دادستانی بخارست در ادامه آورده است «مرگ منصوری به دلیل جراحات ناشی از اصابت شیء سختی بوده که در حالت طبیعی رخ نداده است.»
بر اساس گزارش رسانه های رومانیایی پلیس پس از صحبت با کارمندان هتل و جست و جوی محل دوربین های مداربسته هتل را برای تحقیقات بیشتر ضبط کرد.
امیرحسین نجف پور وکیل منصوری هم در گفت و گو با «شهروند» درباره نتایج کالبدشکافی گفت:«به نظر من این به نوعی موید اولین اظهارات بنده است که گفته بودم موکلم اهل خودکشی نبود. اکنون سیستم قضائی رومانی باید نسبت به ادامه تحقیقات تا کشف حقیقت و روشن شدن جزئیات کامل و اعلام نتیجه به افکار عمومی و مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران اقدام کند.»

اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق مجلس تأیید شد
عضو کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی از تأیید اعتبارنامه منتخب مردم گچساران در این کمیسیون خبر داد. علی جدی، عضو کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه عصر روز گذشته سوم تیر این کمیسیون، گفت: «در جلسه عصر امروز کمیسیون تحقیق، پرونده اعتبارنامه تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم با حضور تمامی اعضا مورد بررسی قرار گرفت.» او افزود: «در این جلسه، پس از بررسی گزارش‌های نهادهای نظارتی احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس و بیان نظرات اعضای کمیسیون، در نهایت درباره پرونده اعتبارنامه تاجگردون رأی‌گیری شد.»
 عضو کمیسیون تحقیق مجلس اضافه کرد: «پرونده اعتبارنامه منتخب مردم گچساران در مجلس، با رأی اکثریت اعضای کمیسیون تحقیق تصویب شد و به هیأت‌رئیسه مجلس ارجاع داده شد.» جدی در پایان خاطرنشان کرد:«تکلیف نهایی اعتبارنامه تاجگردون، طبق تصمیم هیأت‌رئیسه مجلس و در یک جلسه علنی با رأی نمایندگان مجلس مشخص می‌شود.»


تعداد بازدید :  268