شماره ۲۰۰۰ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۵ تير
صفحه را ببند
روی خط سینما

 «جهان با من برقص» نمایش همزمان روی پرده سینما و پلتفرم‌های وی‌اودی را تجربه می‌کند. این فیلم به کارگردانی سروش صحت که از ماه‌های آخر‌ سال 98 به سینماها آمده بود، در چند هفته پایانی و باقی‌مانده اکران خود پس از بازگشایی سینماها، با هماهنگی میان پخش‌کننده و مدیران سامانه وی‌اودی همزمان در شبکه نمایش خانگی هم عرضه شده است.
جولین مور در فیلمی با عنوان «کلاهبردار» که امتیازش را اپل به دست آورده است، بازی می‌کند؛ فیلمی که درباره یک کلاهبردار در دنیای میلیاردرهاست. این پروژه بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم براین گیت‌وود و آلساندرو تاناکا ساخته می‌شود. مور از تهیه‌کنندگان «کلاهبردار» هم خواهد بود. این دومین همکاری مور با اپل خواهد بود. او قبلا در سریال «داستان لیزی» محصول اپل تی‌وی‌پلاس همکاری کرده بود. این سریال شخصیت‌محور بر مبنای شخصیت لیزی و آنچه پس از مرگ همسرش متوجه می‌شود، برمبنای رمانی از استیون کینگ ساخته شده و هنوز به نمایش درنیامده است.
لئوناردو دی‌کاپریو، بری جنکینز و نتفلیکس قصد دارند تا یک فیلم مستند نامزد اسکار را به فیلم داستانی بدل کنند. «ویرونگا» فیلم مستند نامزد اسکار که درباره نبرد برای نجات گوریل‌های کوهستانی در معرض خطر کنگو ساخته شد، این‌بار در قالب داستانی ساخته می‌شود. این فیلم را دی‌کاپریو با همراهی جنیفر دیویسون و فیلیپ واتسون در کمپانی خودش تولید می‌کند. اورلاندو فون آین‌سیدل که این مستند را در ‌سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرده بود، در این فیلم تهیه‌کننده اجرایی است. جنکینز که برای نوشتن فیلمنامه «مهتاب» با همراهی تارل آلوین مک‌کرینی به‌عنوان برنده اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی انتخاب شد، فیلمنامه «ویرونگا» را می‌نویسد.
بیل موری و آن‌ ‌هاتاوی در فیلمی با عنوان «بیرون انداختن» بازی می‌کنند. امتیاز این فیلم در بازار مجازی جشنواره کن ارایه می‌شود. این فیلم را آرون اشنایدر کارگردان «گری‌هوند» یا «سگ تازی» کارگردانی می‌کند و احتمال می‌رود رابرت دووال نیز به گروه بازیگرانش افزوده شود. فیلمنامه این فیلم توسط سی گبی میچل نویسنده فیلمنامه «الماس خونین» نوشته شده است و داستان بر رابطه بین پرل با بازی‌ هاتاوی و یک سازنده بسیار ماهر چکمه تمرکز دارد. این فرد با یک سگ ولگرد به اسم بوم که صدایش را بیل موری ادا می‌کند، دوست است.

 


تعداد بازدید :  476