شماره ۲۰۰۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۷ تير
صفحه را ببند
مکث

تولد نوزاد در تاکسی یک تهرانی
مادر بارداری که در خاور شهر سوار بر تاکسی بود و از درد زایمان فهمیده بود زمان وضع حمل نوزادش سر رسیده است، با کمک تکنیسین‌های اورژانس تهران بچه‌اش را به دنیا آورد.چهار بامداد جمعه ۶ تیرماه ۹۹ خانم ۲۴ساله بارداری که درحال رفتن به بیمارستان جهت وضع حمل بود و زمان بارداری‌اش فرا رسیده بود، در محدوده خاورشهر در جنوب‌شرق تهران با کمک تکنیسین‌های اورژانس تهران در همان تاکسی زرد تهران زایمان کرد و مادر شد. بعد از وضع حمل مادر و نوزاد در صحت کامل به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل شدند.

قبض پارکینگ، سارق منزل را لو داد
[شهروند] یکی از اعضای باند چهارنفره سرقت از منازل شمال تهران دستگیر شد. جاگذاشتن قبض پارکینگ، این سارق را لو داد.
در پی وقوع چند سرقت منزل در سطح پایگاه سوم پلیس آگاهی مشخص شد که سرقت‌ها توسط اعضای یک باند سرقت با همکاری یکدیگر انجام شده است. بنابراین دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار تیم تخصصی این پایگاه قرار گرفت.
متأسفانه کارآگاهان با مراجعه به محل‌های سرقت سرنخی از سارقان به دست نمی‌آوردند تا اینکه نوزدهم اردیبهشت‌ماه سرقت منزل دیگری درخیابان جهان‌آرا به پلیس آگاهی اعلام و کارآگاهان در بررسی از صحنه جرم، یک برگ قبض پارکینگ کشف کردند.
با سرنخ به دست آمده کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مالک خودرو را شناسایی و متوجه شدند مالک خودرو سیروس 41ساله ساکن غرب تهران دارای چندین سابقه سرقت منزل و تحت تعقیب پلیس آگاهی است.
با شناسایی مخفیگاه متهم، اولین متهم پرونده با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به این پایگاه به 15 سرقت منزل با همکاری سه همدستش به نام‌های «وحید»، «کامران» و «مجید» اعتراف کرد و گفت: «اموال سرقتی را پس از سرقت بین خودمان تقسیم می‌کردیم.»
در بررسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شد. با تلاش کارآگاهان تاکنون چهارنفر از شاکیان شناسایی و اموال مکشوفه به آنان تحویل داده شد.
سرهنگ «قاسم دستخال»، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان پرونده ادامه دارد، گفت: «سیروس با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل قرار دارد.»

تخریب خودروهای خیابان برای هیجان
[شهروند] سه عامل تخریب خودروهای سواری در خیابان «فدائیان اسلام» از سوی مأموران پلیس پایتخت دستگیر شدند.
شامگاه سوم تیرماه، شهروندان در تماس با پلیس 110 اعلام کردند چند جوان پس از تخریب شیشه‌های سه خودروی سواری در خیابان فدائیان اسلام از محل گریخته‌اند.
با اعلام این خبر، به سرعت تیم عملیات به همراه واحدهای گشتی برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهمان به نشانی اعلامی اعزام شدند و به تحقیقات میدانی و محلی پرداختند.با بررسی دوربین‌های مداربسته مأموران موفق شدند در شامگاه سوم تیرماه، یکی از عاملان این تخریب را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری 158 انتقال دهند.
متهم سابقه‌دار، در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری دونفر از همدستانش اعتراف و هر دومتهم دیگر نیز با هماهنگی‌های قضائی دستگیر شدند.سرهنگ «حسین حسین‌زاده»، رئیس کلانتری کیانشهر با اعلام این خبر گفت: «متهمان علت تخریب خودرو‌ها را هیجان‌طلبی تفریح اعلام کردند. درحال حاضر نیز، هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.»

 


تعداد بازدید :  264