شماره ۲۰۰۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۷ تير
صفحه را ببند
عـــدد خــبــــر

38٪ فعالیت کسب‌و‌کارها بر اثر کرونا به ‌طور کامل متوقف شده بود
[مهر] نتایج بررسی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که شیوع ویروس کرونا موجب شده فعالیت ۳۸‌درصد کسب‌وکارها در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ به ‌طور کامل متوقف شود که البته این عدد در اردیبهشت به ۲۱‌درصد کاهش یافت. در این گزارش آمده است که در اسفند 98 و فروردین 99 فقط ۲۲‌درصد کسب‌وکارها با تمام ظرفیت به فعالیت خود ادامه داده بودند که این عدد در اردیبهشت‌ به ۳۴‌درصد بهبود یافت.

20٪ رشد حجم سرمایه‌گذاری خارجی مصوب در بخش صنعت، معدن و تجارت
[ایسنا] آمارهای رسمی نشان می‌دهد تا پایان خرداد امسال ۲۵ طرح صنعتی، معدنی و تجاری به ارزش ۴۴۰‌میلیون و ۶۰۴‌هزار دلار در هیأت سرمایه‌گذاری خارجی مصوب شده که به لحاظ تعداد و حجم به ترتیب ۴.۱ و ۱۹.۸‌درصد نسبت به مدت مشابه‌ سال 98 افزایش داشته است. در سه ماهه اول ‌سال گذشته، سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت شامل ۲۴ طرح به ارزش ۳۶۷‌میلیون و ۴۹۰‌میلیون دلار بود.

203 هزار دستگاه خودرو از ابتدای ‌سال جاری تا پایان خردادماه تولید شده است
[ایرنا] برپایه آمارهای سامانه کدال، از ابتدای ‌سال جاری تا پایان خرداد،  ایران‌خودرو ۹۶‌هزارو۴۹۰ دستگاه، سایپا ۷۹‌هزارو۵۲۰ دستگاه و پارس‌خودرو ۲۷‌هزارو۱۳۶ دستگاه خودرو تولید کرده‌اند.  در سه ماهه امسال ۱۶‌هزار و ۸۱۰ دستگاه در خانواده ایکس ۱۰۰ (پراید) و ۶‌هزار و ۲۱۸ دستگاه در گروه کیو ۲۰۰ (کوییک) نیز در پارس‌خودرو تولید شد. پارس‌خودرو تولید محصول گروه ایکس ۱۰۰ (پراید) را به صورت حق الزحمه‌ای برای شرکت سایپا انجام می‌دهد.


تعداد بازدید :  285