شماره ۲۰۰۳ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير
صفحه را ببند
دوچرخه‌سواری زنان چطور باعث مرگ و فلاکت می‌شود؟

حسام حیدری طـــنــزنـویــس

با توجه به اینکه اخیرا عده‌ای در بدبودن دوچرخه‌سواری زنان تشکیک‌های ریزی ایجاد کرده‌اند و با توجه به اینکه الان عصر دلیل و منطق و برهان است و با جوان امروز فقط باید با دلیل منطقی صحبت کرد. در ادامه چند دلیل قوی برای بدبودن دوچرخه‌سواری زنان و تأثیرات مخرب آن بر جامعه اقامه خواهیم کرد.
یک- کاملا واضح و مشخص است که زنان در هنگام دوچرخه‌سواری، انرژی زیادی مصرف می‌کنند، به همین خاطر پس از دوچرخه‌سواری نیاز دارند که برای تأمین انرژی از دست‌رفته، غذای بیشتری مصرف کنند. شکی نیست که این غذاخوردن زیاد باعث از بین‌رفتن ذخیره مواد غذایی جهان شده و کره‌زمین را با قحطی فراگیر روبه‌رو خواهد کرد. در نتیجه همگی سوءتغذیه گرفته و در فلاکت می‌میریم.
دو- ممکن است زنان هنگام دوچرخه‌سواری با موانعی روبه‌رو شوند یا عابرپیاده‌ای را درمقابل خودشان ببینند که در این صورت برای جلوگیری از تصادف ناچار به بوق‌زدن هستند. این بوق‌زدن آلودگی صوتی ایجاد کرده و همه جا را کثیف می‌کند. در نتیجه ویروس کرونا و دیگر ویروس‌های موجود مثل بی.بی.سی و تلگرام از این کثیفی استفاده کرده و همه را مریض می‌کنند و باعث مرگ همگانی می‌شوند.
سه- ممکن است زنان با دوچرخه‌های خود آرام‌آرام رکاب بزنند که این آرام رکاب‌زدن باعث ایجاد ترافیک می‌شود. ترافیک زیاد خیابان را بند آورده و آمبولانس‌هایی که مشغول جابه‌جایی سلبریتی‌ها هستند، در ترافیک می‌مانند. در نتیجه سلبریتی مورد نظر نمی‌تواند سریع خودش را به لایو شبانگاهی‌اش برساند و به ما عشقا سلام کند و عکس استیکش را نشان‌مان بدهد. در نتیجه ما عشقا بر اثر کمبود سلام و همین‌طور ناآگاهی در مورد مزه استیک سلبریتی مورد نظرمان دچار افسردگی شده و کم‌کم فرتوت و مریض شده و به صورت همگانی و در فلاکت کامل از دنیا می‌رویم.
چهار- ممکن است زنان سوار بر دوچرخه تند رکاب بزنند که این تند رکاب‌زدن باعث افزایش سرعت آنها و حرکت سریع‌تر چرخ می‌شود. این حرکت قطعا روی آسفالت کف خیابان تأثیر گذاشته و آن را خراشیده می‌کند. در نتیجه آسفالت مقاومت خود را از دست داده و در درازمدت باعث رانش زمین و از بین‌رفتن کامل لایه رویین کره‌زمین می‌شود. از بین‌رفتن یک لایه کامل از زمین ما را به هسته آن نزدیک‌تر کرده و هوا را گرم‌تر خواهد کرد. با توجه به اینکه پدرها در هیچ دمایی اجازه روشن‌کردن کولر را نمی‌دهند، این گرما در درازمدت باعث مرگ همگانی ما خواهد شد، البته در فلاکت کامل.

 

 


تعداد بازدید :  448