شماره ۲۰۱۲ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
فلافل و استقلال و زن‌های مجلس!

شهاب نبوی طـــنــزنـویــس

هفته علمی- تخیلی‌مان را درحالی پشت‌سر گذاشتیم که تعداد زیادی از بازیکنان و کادر تیم استقلال کرونا گرفته‌اند. در همین راستا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت دلیل کروناگرفتن بازیکنان استقلال این بوده که تعداد زیادی از بازیکن‌های‌شان شب قبل از بازی به یکی از «کثیف‌ترین» فلافل فروشی‌های اهواز رفته‌ و فلافل خورده‌اند. ما ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل فولاد که این افشاگری را انجام داد، به بازیکن‌های استقلال می‌گوییم اصلا کرونا هیچی، مگر قصد انجام جنگ میکروبیولوژیک داشتید که شب قبل از بازی همه فلافل خورده‌اید؟ در ضمن خدمت مدیرعامل فولاد عرض می‌کنیم که لازم نیست برای حاشیه‌پردازی علیه استقلال از فلافل‌فروش‌های زحمتکش مایه بگذارید؛ چون اصولا لطف فلافلی به کثیف‌بودنش است و شما اگر توانستی یک فلافلی تمیز به ما نشان بده.
در خبری دیگر داشتیم که یک اَبَرمُفسِد اقتصادی در جلسه دادگاه گفته: «بدهی به بانک جرم نیست و افتخار است.» در همین راستا من با شعبه بانکی که به آن بدهکار هستم، تماس گرفتم و گفتم: «من افتخار می‌کنم به شما بدهکارم.» معاون شعبه هم در جوابم گفت: «تو غلط کردی که افتخار می‌کنی. 36ساعت از موعد پرداخت قسطت گذشته. زودتر بردار قسطت رو بیار بده بینیم بابا...» که خواستم در ادامه بگویم مگر حساب بانکی من خار و خاشاک دارد و فرقی با اون دوست اَبَرمُفسِد دارم که گوشی را قطع کرد.
یک خبر دیگر هم داشتیم مبنی بر اینکه ۵۰ بیمارستان تهران مانند کلینیکی که هفته گذشته منفجر شد، فاقد ایمنی هستند. یعنی شما با این تصور وارد مرکز درمانی می‌شوید که چیزی نیست و به ‌زودی خوب می‌شوم؛ اما هر آن درحالی‌ که دارید فرشته مرگ را قانع می‌کنید الان وقتش نیست، امکان دارد سقف بریزد روی سرتان و هم شما و هم فرشته مرگ غافلگیر شوید.
خبر مهم دیگر هفته گذشته اظهارات یکی از نمایندگان زن مجلس بود که گفته بود: «کارمندان زن مجلس حق حضور در آزمون دبیری کمیسیون را ندارند. به ما گفتند زن باید بچه‌داری کند.» ما ضمن تشکر از مردان حاضر در مجلس که چنین جمله ماندگاری گفته‌اند، اعلام می‌کنیم که اصلا خبر نداشتیم زن هم آنجا هست و فکر می‌کردیم مجلس کلا مردانه است. الان هم بهتر است زن‌های مجلس به خانه بازگردند و بچه‌ها را طوری بزرگ کنند که دیگر چنین طرز فکری راجع به زنان در نسل آینده وجود نداشته باشد.
اخبار هفته را نمی‌توان بدون پرداختن به این موجود سیریش یعنی کرونا به پایان برد. در هفته گذشته چندبار برای رسیدن به صدر جدول قربانیان کرونا خیز برداشتیم که متأسفانه تا بیش از رتبه سوم نتوانستیم برسیم. از همین تریبون از شما ملت فهیم ایران (با ژست سیددانیال معین آل‌داوود در اخبار ساعت ۲۲ بخوانید) خواهش می‌کنم ماسک بزنید. وقتی هم ماسک زدید، آن را کنار نزنید تا دماغ‌تان را بخارانید یا لای دندان‌تان را تمیز کنید. بیایید با همکاری هم کرونا را شکست داده و مسئولان را غافلگیر کنیم.

 


تعداد بازدید :  236