شماره ۲۰۱۲ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
دیالوگ

محسن کیایی، بازیگر هم‌گناه: «هرکسی به دنبال این است که کار خوب بسازد، چه دوستانی که کار می‌سازند و خوب از آب درنمی‌آید و چه ما که کار ساخته‌ایم و برخی معتقدند که خوب از آب درآمده، همه در تلاشیم خروجی کار خوب باشد. با این حال به نظر خودم ما خیلی برای این خروجی تلاش کردیم، چون واقعا برای فیلمنامه، قصه و انتخاب بازیگر زمان گذاشتیم که نتیجه‌اش را هم می‌بینیم. به نظرم نوعی بی‌اعتمادی به سریال‌های نمایش خانگی به وجود آمده بود، البته من نمی‌گویم ما آمدیم تا شبکه نمایش خانگی را نجات دهیم، اما به نظرم می‌شود کار نزدیک به استاندارد ساخت.»

 علی سرتیپی، تهیه‌کننده: «با افزایش آمار مبتلایان به کرونا قاعدتا وضع سینماها مناسب نیست، درحالی‌که در روزهای ابتدایی بازگشایی شرایط بهتر بود. الان هم گاهی توصیه‌هایی برای نرفتن به سینماها گفته می‌شود، اما واقعیت این است که سینما با توجه به فاصله‌گذاری و پروتکل‌هایی که در آن رعایت می‌شود، نسبت به خیلی از مکان‌های دیگر امن‌تر است. با وجود این نمی‌توان مردم را مجبور یا حتی تشویق کرد تا به سینما بروند. بنابراین با توجه به فضای عمومی جامعه به نظرم اکران فیلم‌های جدید برای صاحبان فیلم‌ها مناسب نیست و شورای صنفی نمایش باید در برنامه اعلام‌شده بازنگری کند.»

 محمود کلاری، مدیر فیلمبرداری: «اکران آنلاین فیلم‌ها بیشتر یک فعالیت فرهنگی است و نه اقتصادی، اما مخاطبان این آثار نیز باید با برخورد منصفانه از دیدن غیرقانونی و دزدکی فیلم‌ها خودداری کنند. این انصاف هم یک اتفاق فرهنگی است، نه اقتصادی و رونق فضای فرهنگی هم با حمایت مخاطبان ارتباط مستقیم دارد، پس خوب است که منصفانه برخورد کنیم.»


تعداد بازدید :  436