شماره ۲۰۱۸ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۶ تير
صفحه را ببند
ذره‌بین

کارگاه لنج‌سازی در آتش سوخت
ساعت ۱۳چهارشنبه یک کارگاه لنج‌سازی که لنج‌های فایبرگلاس تولید می‌کرد طعمه حریق شد. این ‏حادثه در محله تنگک اول شهر بوشهر رخ داد‎.در این حریق علاوه بر آتش‌نشانی همه اداره‌های اجرایی و نظامی و انتظامی امکانات خود را به میدان ‏آوردند تا آتش و دود غلیظ ناشی از آن را مهار کنند‎.در این حادثه به کسی آسیب نرسید اما چند لنج در آتش سوخت که هنوز تعدادشان مشخص نیست.مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: «وزش باد و نوع مواد اولیه‌ای که برای ‏ساخت لنج استفاده می‌شود باعث شده که آتش گسترده شود و دود غلیظی از آن برخیزد. آتش‌سوزی به ‏واحدهای تجاری مستقر در این منطقه سرایت نکرد‎.»علت حادثه هنوز مشخص نیست و کارشناسان پس از بررسی‌های تکمیلی باید اعلام کنند‎.  این در حالی است که تا ساعت 16:07 ظهر لنج در آتش می‌سوخت و تا زمان تنظیم این خبر آتش به طور کامل مهار نشده بود.


جاساز ۵ کیلو تریاک در شانه‌های زن میانسال
[شهروند] یک خودروی پراید با پنج کیلوگرم تریاک جاسازی شده در شانه‌های زن پنجاه‌وشش‌ساله متوقف ‏شد. مأموران انتظامی شهرستان دامغان در آخرین اقدام اطلاعاتی خود از انتقال و جابه‌جایی یک محموله ‏مواد مخدر به وسیله قاچاقچیان از محور مواصلاتی این شهرستان باخبر شدند. طرح تأمین پلیس برای ‏توقیف و دستگیری عاملان این پدیده اندیشیده شد. تیمی ویژه به محورهای تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام ‏شد که توانستند خودرو قاچاقچیان را در محور جندق دامغان شناسایی کنند.


مرگ راننده قطار در برخورد با یک قطار باری
برخورد یک قطار مسافربری درحال حرکت با قطار باری که متوقف شده بود موجب مرگ راننده ‏قطار و زخمی شدن ده‌ها نفر از مسافران شد. این حادثه در جمهوری چک رخ داد‎.بازرسی ایمنی راه‌آهن جمهوری چک زمان این حادثه را ساعت ۹و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب و محل وقوع حادثه ‏را در نزدیکی ایستگاهی در حومه پراگ اعلام کرد‎.این دومین تصادف قطار در جمهوری چک در کمتر از دو هفته اخیر است. هفتم ژوییه برخورد دو قطار ‏مسافربری در منطقه روستایی پرنیک این کشور نیز جان سه نفر را گرفته و موجب زخمی شدن بیش از ‏‏۳۰ نفر دیگر شده بود‎.در پی سانحه سه‌شنبه شب که زخمی شدن ۳۵ نفر را به همراه داشت، نیروهای امدادونجات با بالگرد ‏به محل اعزام شدند و مصدومان این حادثه را به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل کردند. به گزارش ‏یورونیوز، مقامات راه آهن جمهوری چک می‌گویند که هنوز دلیل اصلی وقوع این تصادف را نمی‌دانند ‏و درحال بررسی هستند.


پایان کار جاعل برند شرکت معروف دستمال کاغذی
مردی که اقدام به جعل برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت برای فروش بیشتر کرده بود، دستگیر ‏شد. در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به جعل برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت ‏کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.با بررسی موضوع مشخص شد که این فرد مدتی در شهرک صنعتی بیدک در بجنورد مشغول تولید ‏دستمال کاغذی بوده که بعد از اتمام تاریخ انقضای پروانه کسب، هیچ اقدامی برای تمدید نکرده و با نقل ‏مکان به شهرک صنعتی شیروان دوباره دستمال توالت تولید می‌کرد. متهم نه‌تنها برای تمدید ‏تاریخ پروانه کسب اقدامی نکرده، بلکه برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت را نیز جعل کرده بود و ‏اقدام به فروش می‌کرد که با هماهنگی قضائی و با همکاری سازمان غذا و دارو محل مورد نظر ‏شناسایی و درنهایت پلمپ و ‎متهم نیز دستگیر شد‎.


تعداد بازدید :  419