شماره ۲۰۳۰ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ مرداد
صفحه را ببند
منهای سینما

بعد از حواشی پیش‌آمده درباره صحبت‌های فوتبالی مجری یک برنامه صبحگاهی شبکه یک سیما، محسن سوهانی مشاور مدیر شبکه یک سیما، از تغییر مجری این برنامه خبر داد. امیراحمدی مجری سابق این برنامه، در روزهای گذشته با اظهارات خود درباره قهرمانی تیم پرسپولیس حاشیه‌ساز شده بود.

كتاب «بازي با زيبا» نوشته و ترجمه‌ داوود آجرلو با حضور نويسندگان، هنرمندان، دانشجويان و علاقه‌مندان هنر و فلسفه در گفت‌وگويی با نویسنده و مترجم در فضاي مجازی به‌طور آنلاين رونمايي شد. این کتاب به زیباشناسی از دریچه‌ نگاه ویتگنشتاین، فیلسوف اتریشی نیمه‌ اول قرن بیستم می‌پردازد که در ایران نیز علاقه‌مندان بسیاری دارد.

فهرست نامزدهای هفتاد‌ودومین دوره از جوایز تلویزیونی امی اعلام شد. به نقل از نیویورک‌تایمز، سریال «نگهبانان» محصول کمپانی «HBO» با کسب نامزدی در ۲۶ شاخه پیشتاز این دوره از جوایز امی شد. «خانم میسل شگفت‌انگیز» با نامزدی در ۲۰ شاخه، سریال‌های «اوزارک» و «جانشینی» هرکدام با ۱۸ نامزدی در رده‌های بعدی قرار گرفتند. کمپانی «نتفلیکس» نیز با کسب ۱۶۰ نامزدی رکورد جدیدی را به ثبت رساند. پیشتر «HBO» با ۱۳۷ نامزدی رکورددار بیشترین کسب نامزدی در یک‌سال را به دست آورده بود. براساس این گزارش، در بخش بهترین سریال درام، «مندلورین»، «اوزارک»، «جانشینی»، «تاج»، «کشتن ایو»، «چیزهای عجیب»، «بهتر است با سول تماس بگیری» و «سرگذشت ندیمه» با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در بخش بهترین سریال کمدی، «جای خوب»، «شیتز کریک»، «زیاد ذوق‌زده نشو»، «ناامن»، «روش کامینسکی»، «آنچه که در سایه‌ها انجام می‌دهیم»، «برای من مرده» و «خانم میسل شگفت‌انگیز» به‌عنوان نامزدهای این دوره انتخاب شده‌اند.

 


تعداد بازدید :  416