شماره ۲۰۳۰ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ مرداد
صفحه را ببند
روی خط سینما

ظاهرا احسان محمدحسنی، رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج نیز به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است. به گزارش خبرگزاری صبا، او پس از مدتی دست‌وپنجه نرم‌کردن با این بیماری روز گذشته به بیمارستان منتقل شد تا دوره درمان را آنجا سپری کند. گفته می‌شود حال عمومی او خوب است.

خبرهای رسیده غیررسمی حکایت از این دارند که «لباس شخصی» و «روزبلوا»، دو محصول جنجالی سازمان اوج در جشنواره گذشته فجر از جانب یکی از مجموعه‌های فرهنگی برای اکران به مشکل خورده و سرنوشت نامشخصی دارند. با این حال منابع نزدیک به سازندگان این فیلم‌ها می‌گویند فیلم‌شان به ‌زودی و به شکل نسخه جشنواره اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به کارگردانی مهدی فرد قادری به بخش مسابقه جشنواره بنونتوی ایتالیا راه پیدا کرد. این فیلم که تاکنون در بیش از 10 فستیوال بین‌المللی به نمایش درآمده، بعد از جدیدترین حضورش در میان 30 فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های مستقل بنونتوی ایتالیا از سه‌شنبه هفته آینده درشبکه نمایش خانگی و فیلیمو منتشر خواهد شد.

سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» پس از ۱۹‌سال دوباره در سینماهای بریتانیا روی پرده رفت. «ارباب حلقه‌ها»: یاران حلقه، اولین فیلم این سه‌گانه که نخستین‌بار در سال ۲۰۰۱ به نمایش عمومی درآمده بود، به دلیل نبودنِ فیلم تازه فرصت یافت بار دیگر اکران را تجربه کند و هفته گذشته در ۸۲ سینما در انگلیس و ایرلند روی پرده رفت و حدود 30‌هزار پوند فروخت. دو فیلم دیگر این سه‌گانه یعنی «دو برج» و «بازگشت پادشاه» هم در ۵۸ سینما به نمایش عمومی درآمدند و هرکدام حدود ۱۰‌هزار پوند فروختند.

 


تعداد بازدید :  458