شماره ۲۰۳۵ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
روز پرنوسان در بورس شاخص یک‌میلیون و ۹۹۱‌هزار واحدی شد

شاخص بورس روزی پرنوسان را پشت‌سر گذاشت، به‌طوری که در ساعات ابتدایی معاملات از مرز یک‌میلیون و ۶۴۵‌هزار واحد عبور کرد اما روندی نزولی به خود گرفت و درنهایت در رقم یک‌میلیون و ۶۱۸ واحد ایستاد.
به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس با ۵۹۱۹ واحد رشد، رقم یک‌میلیون و ۶۱۸‌هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن ۱۹۹۴ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۶۴‌هزار و ۳۵۱ واحد ایستاد.
معامله‌گران این بازار دیروز دو‌میلیون معامله انجام دادند که ۲۴۱۳‌میلیارد ریال ارزش داشت.در این بازار بانک‌های ملت و تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو و گلوکزان نمادهای پربیننده بودند.شاخص کل فرابورس نیز ۱۲ واحد کاهش یافت و رقم ۱۶‌هزار و ۹۸۷ واحد را ثبت کرد.معامله‌گران این بازار یک‌میلیون معامله به ارزش ۷۶‌هزار و ۱۳۴‌میلیارد ریال انجام دادند.هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب‌آهن اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل سنگ‌آهن گوهرزمین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.


تعداد بازدید :  164