شماره ۲۰۶۳ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۰ شهريور
صفحه را ببند
رفت‌وآمدهای پرتعداد در پرسپولیس و ناراحتی ادامه‌دار گل‌محمدی
پوست‌اندازی نگران‌کننده تیم قهرمان

[شهروند] شاید تصور اینکه ترکیب پرسپولیس برای لیگ بیستم با تغییرات زیادی مواجه شود، برای هواداران سرخپوش چندان آسان نباشد. تیمی که چهار‌سال با برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و حتی یحیی گل‌محمدی با یک ترکیب نسبتا کمک نوسان و باثبات به مصاف رقبا رفته و چهار جام قهرمانی متوالی را کسب کرده، حالا با نظر یحیی وارد یک برهه زمانی جدید شده و با ترکیبی کاملا جدید در آینده بازی‌ها را ادامه می‌دهد. تیمی که پوست‌اندازی شده و به نوعی می‌توان به آن لقب هندوانه دربسته داد.

ورود سریع به بازار، عامل موفقیت
پرسپولیس یکی از اولین تیم‌های مدعی بود که کارش را در نقل و انتقالات تابستانی شروع کرد و تقریبا به پایان رساند. سرخ‌های پایتخت خیلی سریع وارد بازار شدند و با فهرستی که گل‌محمدی در اختیارشان قرار داده بود، توانستند 7 سهمیه لیگ‌برتری خود را پر کنند و البته که ستاره‌های خوبی را نیز به خدمت گرفتند. ثبت 7 خرید لیگ‌برتری و یک تمدید قرارداد در طول 8روز، هفته‌ای پرخبر را برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان آورد. سعید آقایی، احسان پهلوان، حامد لک، علی شجاعی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر و آرمان رمضانی 7 ستاره‌ای بودند که با نظر گل‌محمدی جذب پرسپولیس شدند و این تیم را حسابی تقویت کردند.

مخالفان چه می‌گویند؟
در این مدت نظرات بسیار زیادی پیرامون نقل و انتقالات پرسپولیس در رسانه‌ها و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی وجود داشته است؛ عده‌ای از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که مدیران این تیم عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتند اما عده کثیری از هواداران که حتی تجمعی اعتراضی هم برگزار کردند، معتقدند که رسول پناه و هیأت‌مدیره از جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی ناکام بودند؛ هر دوطرف برای نظر خود استدلال خاصی را دارند. مخالفان نقل و انتقالات پرسپولیس با توجه به جدایی برخی بازیکنان کاملا اعتراضی شده است. جدایی بازیکنانی مثل مهدی ترابی، علی علیپور و... برای بسیاری از هواداران نگران‌کننده است اما مدیران باشگاه اعتقاد دارند با جذب ستاره‌های دیگر جای خالی آنها به چشم نخواهد آمد.

نگرانی بابت یحیی گل‌محمدی
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس چند روز قبل به‌طور رسمی اعلام کرد بعد از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود. او علت جدایی‌اش را جدایی برخی ستاره‌های اصلی عنوان کرد و تاکنون نیز حرفش را پس نگرفته است. اگرچه رسول پناه و مدیران پرسپولیس با صراحت گفته‌اند خواسته‌های گل‌محمدی را اجرا کرده و او در این تیم به کارش ادامه می‌دهد اما هنوز خیلی از هواداران نگران وضع کل‌محمدی هستند. قطعا هواداران پرسپولیس منتظرند تا این تیم پنجمین قهرمانی متوالی را به دست بیاورد و شاید به همین خاطر است که نسبت به آینده تیم‌شان نگران هستند. با این حال، باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی می‌افتد و درنهایت سرخ‌ها با ترکیب متفاوت‌شده خود چگونه در لیگ بعدی به مصاف حریفان می‌روند.


تعداد بازدید :  457