شماره ۲۰۶۳ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۰ شهريور
صفحه را ببند
حتما خودش دلش می‌خواسته!

   محمدحسین میرابوطالبی

متأسفانه یکی از اینفلوئنسرهای موفقیت، ادعا کرده که من با هک کردن حساب اینستاگرام ایشان، تبلیغ پیج خودم را در آن گذاشته‌ام. چندین نفر از فالوورهای عزیز پیج  angizesh_biutiful_mind_8486 از من خواسته‌اند در مورد این ادعای کذب توضیح دهم. لازم دانستم برای روشن شدن فضا، سکوت معنادارم را بشکنم.
همه ما این جمله ریاضیدان معروف، ادوارد براون را شنیده‌ایم:   «کسی به قطار ایستاده سنگ نمی‌زند.» همین نکته برای حقانیت من و پیجم کافی‌است. تمام این جوسازی‌ها نشان می‌دهد که من چقدر در کارم موفق بوده‌ام.
علاوه بر این، من آن‌قدر موفق و پولدارم که برای جمع‌کردن فالوور نیازی به این کارها ندارم. می‌توانم به راحتی کل فالوورهایتان را بخرم. (شما هم اگر دنبال خرید فالوور هستید یک پیام خصوصی بفرستید.)
از این گذشته، من همیشه به اخلاق پایبندم و اعتقاد دارم فالوور را باید از راه‌های اخلاقی به دست آورد. اگر می‌خواستم اخلاق را رعایت نکنم، نیازی نبود تبلیغاتم را با محتوای خلاقانه‌ای مثل «فیلم عروسی پروفسور مجید س. در پیج من» یا  «فیلم آش خوردن بازیگر ایرانی. پنج دقیقه دیگه میپاکمش.» منتشر کنم.
نکته اصلی اما این ‌است که کاری که من انجام دادم، اسمش هک کردن نبود. من صرفا رمز عبور را حدس زدم و وارد حساب ایشان شدم. این اسمش هک است؟ اصلا دیده‌اید کسی با موبایل هک کند؟ هکرها حتما لپ‌تاپ دارند و هک کردن‌شان را در یک صفحه سیاه عجیب انجام می‌دهند. من اصلا لپ‌تاپ ندارم.
ضمنا کسی که رمز عبورش را «۱۲۳۴۵» می‌گذارد چه منظوری دارد؟ غیر از این است که خودش دوست دارد بقیه وارد حسابش شوند؟ چرا کسی وارد حساب کاربری من نمی‌شود؟ این همه حساب کاربری، چرا من وارد حساب تو شدم؟ حتما خودت دلت می‌خواسته. اینکه همه تقصیر این قضیه را گردن من می‌اندازند خیلی عجیب است. انگار که مثلا موبایل گران‌قیمتت را بدزدند و بگویی دزد مقصر است! قطعا تویی که موبایل به آن گرانی را جلوی دزد می‌گیری، تقصیر بیشتری داری.
این را هم بگویم؛ از آنجا که اخلاق خیلی برای من مهم است، پس از وارد شدن به اکانت ایشان، فقط تبلیغ پیجم را استوری کردم و به حریم خصوصی ایشان هیچ کاری نداشتم و اتفاقا می‌دانستم شاید ایشان دوست نداشته باشند مدت زیادی در حساب‌شان لاگین باشم، برای همین به سرعت از چت‌ها اسکرین شات گرفتم تا بعد از خروج، سر فرصت آنها را بخوانم. نه اینکه همین‌جور مثل آدم‌های بی‌اخلاق در حالت لاگین بمانم و چت‌ها را بخوانم.

 


تعداد بازدید :  454