شماره ۲۰۶۴ | ۱۳۹۹ شنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
سفر پر دردسر سرخ‌آبی‌های تهران به دوحه

[شهروند] سرخ‌آبی‌های پایتخت برای اعزام به قطر با اتفاقات عجیب‌وغریبی مواجه شدند. این دو تیم که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید به این کشور سفر می‌کردند، به دلیل صادرنشدن ویزا به سختی خودشان را به دوحه رساندند.
نخست نوبت تیم استقلال بود که روز پنجشنبه با شوک بزرگ همراهی‌نکردن میلاد زکی‌پور،‌ حسین پورحمیدی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی و نصرالله عبداللهی مواجه شد. البته تعداد نفراتی که از کاروان آبی نتوانستند روز پنجشنبه فرودگاه امام(ره) را به مقصد دوحه ترک کنند، بیش از اینها بود. براساس اعلام رسانه‌ها، در مجموع 17 نفر از اعضای این تیم شامل عوامل کادر فنی، کادر تدارکات، کادر رسانه و بازیکنان  این تیم از سفر به قطر بازماندند. البته به گفته مسئولان باشگاه استقلال فرآیند صدور ویزای این افراد درحال انجام است و آنها به‌زودی به تیم ملحق می‌شوند.
اما پرسپولیسی‌ها هم شرایط مشابهی داشتند. هفت نفر از اعضای این تیم ویزای سفر به کشور قطر را دریافت نکرده بودند. یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری، داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور از کادر فنی و بشار رسن، حامد لک و  احسان حسینی از بازیکنان این باشگاه بودند که بدون ویزا عازم قطر شدند. ظاهرا سفیر ایران در این کشور هماهنگی‌های لازم را برای صدور ویزای این افراد انجام داده است. البته قرمزهای تهران یک غیب دیگر هم به نام مهدی شیری دارند. درحالی‌که اعلام شده این بازیکن مصدوم است، اما برخی خبرها از مثبت‌بودن تست کرونای او حکایت دارد. هرچند باشگاه پرسپولیس هنوز در این‌باره اظهارنظر رسمی نداشته است.

 


تعداد بازدید :  390