شماره ۲۰۸۹ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر
صفحه را ببند
بررسی دلایل افزایش ناباروری
نماینده رفسنجان: شلوار چسبان عقیم‌کننده است

حجت‌الاسلام حسین جلالی، دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: «تغییر سبک پوشش و لباس هم در افزایش ناباروری به‌شدت موثر است، این لباس‌های چسبان مخصوصا در حوزه شلوار برای پسر و دختر باعث عقیم‌شدن می‌شود.»
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسین جلالی، دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: «متأسفانه در چاله بحران جمعیتی قرار گرفتیم و به‌شدت در کشور دچار کاهش جمعیت شدیم که اگر وضعیت به همین شکل بماند به پیرترین کشور دنیا تبدیل خواهیم شد.»
به گفته او در سال یک میلیون و ۲۰۰ هزار موالید و در مقابل نزدیک به ۷۰۰ هزار کودک‌کشی تحت عنوان سقط جنین در کشور داریم و تقریبا روزی ۲ هزار کودک را می‌کشیم.
او با اشاره به اینکه در مسأله سقط جنین وقتی که دستگاه وکیوم سقط به بچه حمله می‌کند تا کودک را بکشد، گفت: «چون جنین حیات دارد و متوجه می‌شود که می‌خواهند تکه‌تکه‌اش کنند به جدار رحم می‌چسبد بهتر بگوییم به مادر پناه می‌آورد و از انبرک فرار می‌کند، آن وکیوم خشن رهایش نمی‌کند و خود را به جنین می‌رساند و این طفلک معصوم را در این تیغه انبرک قرار می‌دهد و او را تکه‌تکه می‌کند.»
تغییر سبک پوشش و لباس هم در افزایش ناباروری به‌شدت موثر است، این لباس‌های چسبان مخصوصا در حوزه شلوار برای پسر و دختر باعث عقیم‌شدن می‌شود.
بر اساس آمار و اطلاعاتی که خود غربی‌ها دادند بر اثر تحت فشار قرارگرفتن تخمدان‌ها در لباس تنگ جامعه در فرزندآوری ناکارآمد و عقیم می‌شوند ولی با این حال ما می‌بینیم که آموزش‌های وزارت بهداشت ما برای فرزندآوری برعکس است و برای بچه‌دارنشدن تبلیغ می‌کنند و راه‌های جلوگیری از بچه‌دارشدن را یاد می‌دهند.
اگر ما به میانگین جمعیت جایگزینی هر خانواده به ازای هر خانواده -که ۲ تا ۴ بچه است- نرسیم پیری جمعیت قطعی است تازه با این آمار وضعیت موجود را حفظ کردیم.
ما در ۳۰ سال آینده پیرترین کشور دنیا و جمعیت سالمند هستیم، کشوری که جوان ندارد تولید، اختراع، اکتشاف، پویایی، نشاط و شادابی ندارد.
بچه چهارم ناخوانده است و خارج از کوپن است، دولت در همه سیاست‌های جمعیتی به خانواده ۵ نفری با سه فرزند کمک می‌کند.
همان اول قوانین ما بچه چهارم را انسان حساب نمی‌کند و هیچ حمایتی از طریق دولت از او انجام نمی‌شود، معنی این قوانین این است که شما فرزندآوری نداشته باشید.


تعداد بازدید :  256