شماره ۲۱۱۹ | ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر
صفحه را ببند
جدیدترین زوج سینمای ایران
مهدی پاکدل رعنا آزادی‌ور

مهدی پاکدل که در چند وقت اخیر حضور چندانی در فضای مجازی نداشت، یک بار دیگر ستاره رسانه‌های اجتماعی شده و خبر ازدواجش در بین گروه‌ها و کانال‌های مختلف دست به دست می‌شود.
ماجرا از پست اینستاگرامی عاطفه رضوی آغاز شد که خبر از ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور داد. رضوی که بازیگر سینما و تلویزیون و همسر حسین پاکدل، برادر بزرگ مهدی پاکدل است، خبر ازدواج این دو بازیگر را منتشر کرد و نوشت: دوستتان دارم خصوصا کنار هم. مبارکمان باشد». این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که مدت‌ها بود خبرهای تاییدنشده زیادی درباره ارتباط احساسی رعنا ازادی‌ور با مهدی پاکدل شنیده می‌شد و حتی چندباری انتشار عکس‌های این دو بازیگر ،که در یک تئاتر با هم همبازی شده بودند- شایعه ازدواج‌شان را که علاوه بر همکاری در فیلم‌های سینمایی "چهار راه استانبول" و "محمد رسول‌الله" پیشتر در یک ویدیوی احساسی برای البوم "رگ خواب" شجریان نیز همبازی شده بودند، بر سر زبان‌ها انداخته بود.
خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور در فضای مجازی با استقبال کاربران مواجه شده و شماری از بازیگران مانند امیر آقایی و پوریا پورسرخ این خبر را به این زوج تبریک گفته‌اند.


تعداد بازدید :  196