شماره ۲۱۲۱ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ آذر
صفحه را ببند
کیوسک

نیویورک تایمز
- سایت روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارش یکشنبه بیست‌ودوم نوامبر 2020، به امیدهای ترامپ برای استفاده از مکانیسم حزبی برای حفظ کنترل G.O.P اشاره کرده است و در تصویر رونا مک دانیل، متحد نزدیک ترامپ را نشان می‌دهد. او تلاش می‌کند با تحریک نبرد نیابتی در پشت صحنه، به ‌عنوان رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواه باقی بماند.
- وظیفه یا سرگرمی؟ جمهوری‌خواهان به دنبال امتحان ترامپ؛ آیا می‌توانند او را مجبور کنند از ادعاهایش درباره انتخابات و سازش‌کار دانستن جمهوری‌خواهان  کوتاه بیاید؟
 واشنگتن پست
 - سایت روزنامه واشنگتن‌پست نیز در خبر یک یکشنبه، بیست‌ودوم نوامبر به انتخابات 2020 پرداخته و گزارشی در مورد نظر تند قاضی فدرال به دادخواست انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا کار کرده است. متیو دبلیو قاضی منطقه بران نوشت که در این دادخواست كه در آن ترامپ تلاش کرده تا جلوی صدور گواهینامه نتایج انتخابات این ایالت را بگیرد، استدلال‌های به‌ظاهر قانونی بدون ادله مطرح شده است.
- واشنگتن‌پست همچنین در گزارش دوم به تلاش بی‌سابقه ترامپ در ربودن قدرت پرداخته که به  مقاومت جمهوری‌خواهان محلی و ایالتی منجر می‌شود.  
گاردین
-  سایت روزنامه گاردین نیز در شماره روز یکشنبه خود در اولین خبر به واپسین تلاش‌های دونالد ترامپ برای دگرگونی نتایج انتخابات پرداخته است. ترامپ آخرین تلاش‌هایش را برای خراب‌کردن نتایج انتخابات انجام می‌دهد در حالی ‌که نتوانسته پیروزی بایدن را خدشه‌دار کند. تلاش‌های ناامیدانه رئیس‌جمهوری شامل التماس به قانونگذاران ایالت‌های جمهوری‌خواه است؛ زیرا این ایالت‌ها نتایج انتخابات را تأیید می‌کنند.
- گاردین در خبر دیگر صفحه اولش به گرفتاری نیکلاس سارکوزی در تله قانون می‌پردازد. سرانجام «دادرسی تاریخی» درباره فساد سارکوزی آغاز می‌شود.


تعداد بازدید :  218