شماره ۲۱۲۲ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
کیوسک

گاردین
عکس یک صفحه نخست روزنامه گاردین به مراسم کریسمس و جشن‌های سال نو میلادی اختصاص دارد. این عکس مرکز خرید برلینگتون را در لندن نشان می‌دهد که برای ایام کریسمس آماده است، اما به دلیل محدودیت‌های رفت و آمد که در پی شیوع ویروس کرونا در انگلستان وضع شده است، به طرز چشمگیری خالی از جمعیت است.
وال استریت ژورنال
عکس یک صفحه نخست روزنامه وال استریت ژورنال به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، و چالش‌های انتخابات ریاست‌جمهوری اختصاص دارد. در توضیح این عکس آمده است: دونالد ترامپ همچنان به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 معترض است و تلاش خود را برای به چالش کشیدن آن ادامه می‌دهد، حتی زمانی که گزینه‌های قانونی برای او در حال کاهش است.


واشینگتن پست
عکس یک روزنامه واشینگتن پست به همه‌گیری کرونا و تأثیر آن بر رفت‌وآمد دانشجویان اختصاص دارد. دانشجویان برای رفتن به خانه در تعطیلاتِ Thanksgiving باید تست کرونایشان منفی باشد تا خانواده‌هایشان را آلوده نکنند.  در صفحه نخست به روند انتقال قدرت در آمریکا و فعالیت‌های جو بایدن در این زمینه هم اشاره و گفته شده بیشتر جمهوری‌خواهان ترامپ را تحت فشار قرار داده‌اند که اجازه دهد انتقال قدرت روال خود را طی کند. 


تعداد بازدید :  177