رقابت زمستانی مهران مدیری و رامبد جوان!

بازگشت رامبد جوان و خندوانه به تلویزیون

«رامبد جوان» در حال آماده‌سازی هفتمین فصل خندوانه است. برنامه‌ای که بعد از شش فصل موفق سابق قرار است با تلفیق آیتم‌های موفق سری گذشته با یکسری اتفاق جدید، محبوبیت و موفقیت برند خندوانه را تداوم بخشد.

شهروند آنلاین: رامبد جوان که چند ماه پیش وعده داده بود به‌زودی روی آنتن بازخواهد گشت، این روزها در حال آماده‌سازی هفتمین فصل خندوانه است. برنامه‌ای که بعد از شش فصل موفق سابق قرار است با تلفیق آیتم‌های موفق سری گذشته با یکسری اتفاق جدید، محبوبیت و موفقیت برند خندوانه را تداوم بخشد.

ساعاتی پیش ایران‌آرت نوشت که فصل هفتم خندوانه قرار است از اواخر بهمن‌ روی آنتن شبکه نسیم برود. این یعنی که مخاطبان و هواداران خندوانه حدود 22 ماه بعد از پخش آخرین قسمت فصل ششم، رامبد و جناب‌خان را خواهند دید. گفته می‌شود که قرار است در فصل جدید خندوانه در کنار جناب‌خان و آیتم‌های موفق سری‌های قبلی، شاهد رونمایی از چند آیتم دیگر نیز در لوکیشن و استودیویی جدید باشیم. اتفاقی که می‌تواند رقابت چندین و چند ساله خندوانه و دورهمی را -که شبکه نوظهور نسیم را تبدیل به پدیده شبکه‌های تلویزیونی کردند- یک بار دیگر استمرار بخشد.

رقابت در سطحی بالاتر

با بازگشت خندوانه به نظر می‌رسد یک بار دیگر شاهد رقابت دورهمی مهران مدیری با این برنامه خواهیم بود. رقابتی برای جذب مخاطب که در تمام چند سال اخیر در شبکه نسیم برقرار بوده و باعث جذب مخاطبانی پرشمار به این شبکه تلویزیونی شده است.

بعد از حدود دو هفته‌ای که از آغاز پخش سری جدید دورهمی می‌گذرد، پیوستن خندوانه به این برنامه می‌تواند کنداکتور زمستانی گرمی را برای مخاطبان شبکه نسیم باعث شود؛ به‌خصوص که مهران مدیری در دوره جدید «دورهمی»‌اش گام‌های رو به جلویی برداشته و به‌ویژه با استندآپ‌هایش لحظات گرم و جذابی را به بار آورده است و اگر این اتفاق برای خندوانه هم بیفتد، به این معنا خواهد بود که رقابت بزرگ شبکه نسیم در قیاس با دوره‌های گذشته به سطحی بالاتر ارتقا یافته است.

گفتنی است که خندوانه و دورهمی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر بوده‌اند که پخش آنها از خرداد ۱۳۹۳ و اسفند ۱۳۹۴ آغاز شده است.

تلاش‌های خندوانه

​ رامبد جوان تلاش دارد در فصل جدید خندوانه پیشرفتی آشکار را در قیاس با سری‌های قبلی به نمایش بگذارد. او که پیش از سری هفتم خندوانه قرار بود برنامه «استندآپ شو» را در فضای مجازی بسازد، با مخالفت صداوسیما مواجه شد، با انتقال استندآپ شو به فصل جدید خندوانه می‌کوشد خاطره بخش‌های موفق خندوانه، مانند خنداننده شو و استندآپ کمدین برتر را تکرار کند. اتفاقی که خودش از آن با نام «خنداننده شوی ۳» و البته «بزرگ‌تر و خفن‌تر و با فرصت بیشتر برای کمدین‌های جوان» نام برده است.

دو سال دوری

وقتی چند روز پیش رامبد جوان از پیش‌تولید فصل جدید خندوانه گفت، کمتر کسی فکر می‌کرد این وعده به این زودی‌ها عملی خواهد شد؛ به‌خصوص اینکه رامبد جوان تاریخ قطعی برای زمان پخش برنامه‌اش عنوان نکرده بود و به این دلیل به نظر می‌رسید تماشاگرانی که آخرین قسمت فصل ششم خندوانه را روز شانزدهم فروردین سال 98 تماشا کرده‌ بودند، برای تجدید دیدار با رامبد و دارودسته‌اش باید چند ماه دیگر هم منتظر بمانند؛ سابقه وعده‌های جوان در زمینه پخش بخش‌های جدید خندوانه جز این را به ذهن نمی‌آورد، وعده‌هایی که بعد از عبور از تعطیلاتی مانند ماه رمضان و بعدتر هم محرم و صفر، یک بار در آستانه یلدای سال گذشته به خاطر دلیلی ناگفته ادانشده باقی مانده بود و یک بار هم در آستانه نوروز 99 به خاطر شیوع کرونا. اما روند رخدادها و گفته‌ها نشان از این دارد که شاهد سومین خلف وعده رامبد جوان نخواهیم بود و مخاطبانی که خودشان را آماده کرده بودند تا خندوانه جدید را در شب یلدا تماشا کنند، با حدود 50 روز تأخیر فصل هفتم این برنامه را خواهند دید.

یک سال تلاش

در حال حاضر حدود یک سالی می‌شود که رامبد جوان عملا ایده‌پردازی و ساخت سری جدید خندوانه را در دستور کار قرار داده است. او که سال 99 را با مسابقه استندآپ آنلاین «استندآپ ‌شو» آغاز کرد -که قصد داشت در فضای مجازی پخش شود، در آخرین مراحل از پخش بازماند. این اتفاق حوالی مرداد امسال رخ داد و  رامبد جوان بعد از عذرخواهی از داوران برنامه، ویشکا آسایش و سروش صحت، شرکت‌کنندگان برنامه و البته حامیان مالی‌اش خبر تعطیلی آن را به طور رسمی اعلام کرد.

رامبد جوان که تابستان امسال همزمان با اعلام خبر تعطیلی استندآپ ‌شو از تغییر نام آن به خنداننده شو 3 و اضافه‌شدنش به سری هفتم برنامه خندوانه خبر داده بود، حالا گفته می‌شود که به این بخش به عنوان برگ برنده‌ سری جدید خندوانه می‌نگرد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.