عزیزی خادم چراغ انتخابات فوتبال را روشن کرد

شهاب‌الدین عزیزی خادم اولین نامزد ریاست فدراسیون فوتبال لقب گرفت

نام‌نویسی برای انتخابات فدراسیون فوتبال امروز چهره جدی به خود گرفت و چندین نفر برای سمت ریاست و هیأت‌رئیسه نامزد شدند. مهمترین آنها شهاب‌الدین عزیزی خادم، عضو سابق هیأت‌رئیسه فدراسیون است که برای ریاست ثبت نام کرد.

انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند برگزار می‌شود. نام‌نویسی این انتخابات از چهاردهم دی آغاز شده و تا بیستم دی ادامه دارد. هنوز چهره‌های شناخته‌شده از شرکت در انتخابات و برای کرسی ریاست پرهیز کرده‌اند و منتظر روزهای پایانی هستند. در حال حاضر فقط علی کریمی اعلام کرده در انتخابات شرکت خواهد کرد اما هنوز در محل این فدراسیون حاضر نشده است.

امروز چندین چهره برای نام‌نویسی در هیأت‌رئیسه در انتخابات حاضر شدند. در این بین داوران بازنشسته حضور فعالی داشتند. مسعود مرادی و داود رفعتی، دو داور بازنشسته به همراه علیرضا رحیمی، عضو سابق هیأت‌رئیسه فدراسیون و رئیس سابق فدراسیون هندبال برای سمت کارشناس هیأت‌رئیسه نام‌نویسی کردند.

همچنین خداداد افشاریان، داور بازنشسته و رئیس کنونی هیأت فوتبال کهگیلویه‌وبویراحمد، برای سمت نماینده هیأت‌ها در هیأت‌رئیسه نام‌نویسی کرد.

در ادامه شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم، عضو سابق هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برای کرسی ریاست این فدراسیون نام‌نویسی کرد.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل سابق نفت و عضو فعلی هیأت‌رئیسه سازمان لیگ و شهره موسوی، مدیرعامل باشگاه بادران او را همراهی کردند تا برای سمت نواب رئیس نام‌نویسی کنند.

منصور قنبرزاد نایب‌رئیس اول پیشنهادی عزیزی خادم است و گفته شده او برای نایب‌رئیسی دوم، حیدر بهاروند را در نظر دارد تا از این طریق به پیروزی در انتخابات دست یابند.

فعلا نام‌نویسی ادامه دارد و انتظار می‌رود اکثر چهره‌های سرشناس در روز بیستم و پایانی برای انتخابات پیشقدم شوند.

حمیدرضا مهرعلی، رئیس سابق فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، نیز برای تصدی یکی از کرسی‌های هیأت‌رئیسه در بخش کارشناس نام‌نویسی کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.