تلاش گوش‌شکسته‌ها برای جلوگیری از یک قصاص

ستاره‌های کشتی ایران برای جلوگیری از اعدام یک کشتی‌گیر اندیمشکی دست به کار شده‌اند

حمید سوریان، سعید عبدولی، حبیب اخلاقی و برخی دیگر از چهره‌های شاخص کشتی ایران در تلاش برای گرفتن رضایت یک خانواده جهت جلوگیری از قصاص یک کشتی‌گیر جوان هستند.

آن‌طور که خبرگزاری ایسنا مدعی شده مهدی‌علی‌حسینی، کشتی‌گیر اندیمشکی سال ۹۴ در اتفاقی عامل مرگ یک فرد جوان شده و بعد از مدتی هم دادگاه رأی به قصاص او داده است. حالا پس از پنج سال حبس قرار است طی روزهای آتی حکم قصاص او اجرا شود.

در حالی که خانواده مقتول فعلا رضایت نداده‌اند، اما در روزهای اخیر برخی چهره‌های نامدار کشتی ایران برای جلوگیری از اجرای حکم قصاص و گرفتن رضایت خانواده مقتول دست به کار شده‌اند. حمید سوریان، پرافتخارترین کشتی‌گیر ایرانی در رأس این گروه قرار گرفته و حتی در مصاحبه‌ای درخواست کرده از اجرای حکم قصاص جلوگیری شود. او در این‌باره گفته است: «از دکتر غلامی غیبی که خود از پزشکان مطرح و خوشنام شهر دزفول هستند، به عنوان پدر مقتول التماس دارم برای رضای خداوند و بر اساس توصیه ائمه اطهار(س) از قصاص مهدی علی حسینی صرف‌نظر کند تا این جوان ورزشکار که دچار این اشتباه بزرگ‌شده زندگی دوباره‌ای به دست بیاورد. امیدوارم خانواده محترم غیبی با انجام این کار نیک و خداپسندانه این جوان را به بزرگواری خود ببخشند.»

سعید عبدولی، حبیب اخلاقی، محمد طلایی، علی اشکانی، حمید باوفا، مهرداد مردانی و عبدالکریم کاکاحاجی از دیگر افرادی هستند که در این زمینه پا پیش گذاشته‌اند و باید دید تلاش‌شان به نتیجه منجر خواهد شد یا خیر.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.