شماره ۲۱۶۲ | ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي
صفحه را ببند
عکس‌خبر

تسنیم- دانش‌آموزان روستای بانریون برای استفاده از شبکه شاد باید هر روز مسیر چند کیلومتری را راهپیمایی کنند تا به ارتفاعات اطراف روستا برسند. به ‌علت عدم ایمنی مناسب و خطرات احتمالی ازجمله حمله حیوانات وحشی و سقوط از ارتفاع، چند نفر از والدین دانش‌آموزان آنها را همراهی می‌کنند. سرمای شدید ارتفاعات باعث شده راندمان یادگیری کودکان افت کند و والدین مجبورند در ارتفاعات برای گرم نگه‌داشتن کودکان، از آتش استفاده کنند. روستای بانریون از توابع بخش فیروزآباد شهرستان کرمانشاه است.

ایسنا- مراسم آیین بازگشایی جمعه بازار «پروانه» با حضور پیروز حناچی شهردار تهران (صبح جمعه نوزدهم دی‌ماه) در اراضی عباس‌آباد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- خانم کبری انصاری صاحب باغ ۱۰ هکتاری گل نرگس شهلا در استان گلستان است که بزرگ‌ترین باغ یک پارچه شخصی گل نرگس ایران به شمار می‌آید. درحال حاضر گل نرگس به مشهد، تهران و اصفهان صادر می‌شود و در روزهای آینده این نرگس‌ها به عراق صادر خواهد شد.

ایرنا- تهران- تصویر حادثه آتش‌سوزی در یک گاراژ واقع در میدان رازی را نشان می‌دهد. در این گاراژ چندین باب مغازه در ورودی آن دچار حریق شدند.


تعداد بازدید :  195