شماره ۲۱۶۴ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان- شرکت پلی‌اکریل ایران، تنها کارخانه تولید نخ و الیاف در استان اصفهان است. تولیدات این کارخانه شامل انواع نخ و الیاف پلی‌استر، انواع الیاف اکریلیک شامل الیاف اکریلیک فرشی، پتویی و تاپس پلی‌استر است. درحال حاضر به دلیل تحریم‌ها و عدم وجود مواد اولیه مورد نیاز خط تولید اکریلیک یک چند سالی است تعطیل و خط تولید اکریلیک دو هم با نیمی از ظرفیت خود درحال کار است. تعطیلی این واحد، باعث تعطیلی شغل‌های وابسته مانند شرکت پلکان که مسئول تانکر‌های مخصوص حمل AN مواد اولیه اکریلیک بوده که فقط برای حمل این مواد به کار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان- شهربازی‌های اصفهان که به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسته شده بودند، با بازگشایی این اماکن حال‌وهوای دیگری به خود گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان- کمبود گاز و عدم توزیع صحیح کپسول، این روز‌ها باعث ایجاد بحران گازی در چند شهر استان سیستان‌وبلوچستان شده است؛ مردم در مراکز توزیع برای پُرکردن کپسول‌های گاز تجمع کرده و ساعت‌ها منتظر می‌شوند.

ایرنا- رشت- یکی از جاذبه‌های دیدنی گیلان، تالاب استیل است. این تالاب زیبا دارای چشم‌اندازهای خارق‌العاده از مناطق کوهستانی، جنگل و مزارع گسترده و سرسبز کشاورزی است که همچون نگین انگشتری، تالاب استیل را در دل خود جای داده است.


تعداد بازدید :  135