رقابت نوروزی «نون. خ» و «پایتخت» در عید 1400!

گزینه نوروزی شبکه یک تلویزیون چیست؟

آیا در تعطیلات نوروزی شاهد سریال «نون. خ» خواهیم بود یا اینکه سریال «پایتخت» را روی آنتن خواهند فرستاد؟

شهروندآنلاین: در شرایطی که گفته می‌شد کنداکتور سریال‌های نوروزی شبکه‌های مختلف تلویزیون بسته شده و در یکی از انگشت‌شمار رخدادهای منطقی این عرصه از هم‌اکنون تکلیف سریال‌های نوروزی تلویزیون روشن است، صحبت‌های یکی از کارگردانان پرکار سال‌های اخیر تلویزیون دوباره باعث ایجاد تردیدها و سوالاتی در زمینه سریال‌های نوروز 1400 شد.

تا همین دو، سه روز پیش گفته می‌شد که فصل سوم سریال «نون. خ» که در حال حاضر در حال تولید است، قرار شده که در نوروز 1400 روی آنتن برود. اتفاقی که تا حد زیادی قطعی به نظر می‌رسید و در عین حال به این دلیل که دیگر قرار نیست بلاتکلیفی‌های همه ساله ادامه داشته باشد و ماراتن سریال‌ها برای رسیدن به آنتن باعث تکرار سهل‌انگاری‌ها و کارهای عجولانه سال‌های گذشته شود، خوشحال‌کننده به نظر می‌رسید.

این فضای آرام و تثبیت‌شده را اما صحبت‌های سیروس مقدم -که از پخش ادامه سریال «پایتخت 6» در نوروز 1400 خبر داد- به هم زد. در واقع بعد از ادعای سیروس مقدم یک بار دیگر شاهد نوعی بلاتکلیفی در رسانه‌ها هستیم که آیا در تعطیلات نوروزی 1400 شاهد روی آنتن رفتن سریال «نون. خ» خواهیم بود یا اینکه همان‌طور که سیروس مقدم گفته چند قسمت باقی‌مانده «پایتخت 6» را به اندازه یک سریال ده، دوازده قسمتی کش داده و روی آنتن خواهند فرستاد؟

پاسخ این پرسش از نگاه تهیه‌کننده سریال «نون خ» مشخص است. او می‌گوید که ««نون. خ» همچنان گزینه پخش نوروزی است و پخش دو، سه قسمت پایانی سریال «پایتخت» خللی در پخش این سریال ایجاد نمی‌کند.»

«مهدی فرجی» تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نون. خ» درباره پخش این سریال در نوروز ۱۴۰۰ توضیح بیشتری می‌دهد: «تا الان از طرف شبکه به ما اعلام کرده‌اند که گزینه پخش در نوروز ۱۴۰۰ شبکه یک هستیم. این را هم باید بگویم که آنچه قرار است از سریال «پایتخت» پخش شود، تنها دو، سه قسمت باقی‌مانده و فینال فصل ۶ است که در زمان تولید سریال «پایتخت 6» برای پخش در نوروز 1399 تولید آن به دلیل شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد.»

مهدی فرجی همچنین اعلام داشت که «تصویربرداری «نون خ» همچنان ادامه دارد و طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته تا نیمه بهمن نیز ادامه خواهد داشت.»

گفتنی است که در سریال «نون. خ» سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، اکبر عبدی، شقایق دهقان، سیروس میمنت و… بازی می‌کنند.

 

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.