شماره ۲۱۶۵ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۴ دي
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان- دومین مرحله از طرح «صاعقه» سه‌شنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۹ با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران در ستاد پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرا درآمد.

باشگاه خبرنگاران جوان- مواد اولیه لاتکس از صمغ موجود در درخت کائوچو است که در شرق آسیا وجود دارد. در فرآیند تولید دستکش‌های لاتکس ابتدا قالب‌های دست از پیش ساخته و وارد مخزن یا وان لاتکس ‌شده و بعد به صورت آهسته خارج ‌می‌شود تا مواد اضافی آن جدا و سپس وارد مرحله پخت شود و در نهایت توسط پرسنل از قالب جدا می‌شود، بعد از تولید، دستکش‌ها وارد مرحله تست در اتاق ایزوله شده و سپس دستکش‌های سالم وارد قسمت بسته‌بندی می‌شود.

تسنیم- مشعل‌های نفتی، سال‌هاست نفس خوزستان را بند آورده‌اند، اما سرزمین‌های نفت‌خیز این استان رنگ آبادانی به خود ندیده‌اند. غبار محرومیت درحالی چهره خوزستان را تیره‌وتارکرده که کمترین سهم از این ثروت خدادادی به این مردم رسیده است. در این میان گویی مسئولیت اجتماعی نفت در مقابل جامعه و محیط‌زیست رو به فراموشی رفته است.

تسنیم- عشایر منطقه کریت کمپ اهواز که حدود ۲۳خانوار هستند، از اوایل پاییز از شمال خوزستان به منطقه کریت کمپ اهواز کوچ می‌کنند و تا اوایل بهار در این منطقه می‌مانند.


تعداد بازدید :  226