شماره ۲۱۷۴ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ بهمن
صفحه را ببند
پایان فرار 2 برادر قاتل

عاملان قتل مرد فنوجی در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
در پی اعلام یک تصادف منجر به  مرگ در یکی از محلات شهرستان فنوج، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
ماموران با حضور در صحنه تصادف مشاهده کردند که فردی در اثر تصادف با خودروی نیسان دچار آسیب جدی شده و در دم کشته شده است.
ماموران پلیس آگاهی شهرستان فنوج با توجه به مشکوک بودن صحنه جرم، تحقیقات میدانی و پیگیری‌های پلیس با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم، ساختگی بودن صحنه تصادف و علت دیگر مرگ مقتول برای آنان محرز شد. ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و همکاری معتمدان روستا موفق به شناسایی متهمان که دو برادر بودند، شدند.
در نهایت با تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی و با انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه قاتلان در یکی از روستاهای شهرستان فنوج شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو برادر در کمتر از ۲۴ ساعت از ارتکاب قتل دستگیر شدند. متهمان که در ابتدا منکر جنایت ارتکابی شدند درنهایت به قتل شهروند فنوجی و نحوه اجرای آن اعتراف کردند و گفتند «به دلیل اختلاف قبلی و مسائل مالی با مقتول با او درگیر شدند و با سنگ اقدام به ضربه شدید به سر او کرده و پس از بیهوشی، متوفی را به ۲۰۰ متر جلوتر نزدیک جاده روستایی در شهرستان می‌برند و شروع به صحنه‌سازی می‌کنند.»
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت  که پرونده‌ای  برای متهمان  تشکیل شده است و آنان  به مراجع قضائی تحویل داده شده‌اند. او به مخلان نظم و امنیت هشدار داد:   «پلیس با تمام توان و اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد مجرمان با ارتکاب جرم به هر شیوه و نحوی، آرامش و آسایش عمومی شهروندان را مختل کنند و برابر قانون با مجرمان باقاطعیت و سرسخت رفتار می‌کند.»


تعداد بازدید :  227