روز جدایی از عشق!

مهشید گودرز پرستار باردار کرونایی آسمانی شد اما پزشکان موفق به نجات جان نوزاد نارس شدند

مهشید گودرز، پرستار باردار بیمارستان لقمان حکیم بود، ولی به دلیل سکونت در کرج بعد از ابتلا به کرونا در بیمارستان امام علی(ع) بستری شده بود که به‌دلیل شدت بیماری جان خود را از دست داد.

شهروندآنلاین: پرستار باردار بخش کرونای بیمارستان لقمان بر اثر کرونا درگذشت. رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: «مهشید گودرز، پرستار بیمارستان لقمان حکیم بود، ولی به دلیل سکونت در کرج بعد از ابتلا به کرونا در بیمارستان امام علی(ع) بستری شده بود که متأسفانه این همکار دلسوز روز گذشته به‌دلیل شدت بیماری جان خود را از دست داد. این پرستار باردار بوده و خوشبختانه لحظاتی قبل از فوت، پزشکان موفق به نجات جان نوزاد او شدند، هرچند نوزاد این پرستار حدودا هفت‌ماهه و نارس از بدن مادر خارج شده، ولی با تلاش کادر بیمارستان در تلاشیم جان نوزاد حفظ شود.»

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: «او به‌خاطر سکونت در کرج بعد از ابتلا به کرونا در بیمارستان امام علی(ع) بستری شده بود.»

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه این همکار پرستار به دلیل کرونا جان خود را از دست داد، گفت: «این پرستار در بخش کرونایی شاغل نبوده، اما با توجه به شرایط موجود، او در بیمارستان مبتلا به کرونا شده است.»

در همین راستا دکتر علیرضا زالی در پیامی شهادت پرستار مدافع سلامت بیمارستان لقمان حکیم را تسلیت گفت.

در متن پیام زالی آمده است: «شنیدن خبر شهادت مظلومانه پرستار سختکوش و فداکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرکار خانم مهشید گودرز قلب همه ما را دچار حزن و اندوه بی‌کران کرد.

از دست دادن انسان‌های پرتلاش، خبره و نوعدوستی همچون خانم گودرز که برای حفظ سلامت هموطنان، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند، داغ سنگینی است بر بدنه نظام سلامت کشور و بی‌شک نام و یاد این قهرمان حوزه سلامت، برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه پرستاری و همکاران این پرستار خدوم، از خداوند منان برای روح وی آمرزش و آرامش و برای خانواده محترم و نزدیکان وی صبر مسألت دارم.»

 

هشتگ های غمگین

فوت این پرستار باردار موجی از اظهار نظرات را با هشتگی به نام خود او در فضای مجازی به راه انداخت که بخش هایی از آنها را می خوانید:

«این چهارمین پرستار باردار بود که از کرونا فوت کرد. تا فکرشون میفتم بغض تندی گلوم رو میگیره. #مریم_رحیمی #کیانا_نخعی اون مامای باردار که اسمش خاطرم نیست  #مهشید_گودرز»

«همسرش پرستار بیماران کرونایی بود باردار بود خودش رفت اما بچه‌اش زنده موند خواستم بگم ولنتاین برای بعضی‌ها میشه روز جدایی از عشق!»

یا «خودش پرکشید و آسمونی شد ولی نوزاد هفت ماهشو تونستن حفظ کنن. حالا یه کوچولو به یادگار مونده ازش که بهش میگن مادرت یه قهرمان بود.»

یا «چه وضعی برای اقتصاد درست کرده‌اید که پرستار 7 ماهه باردار مجبور می‌شود در بخش کرونا کار کند؟»

یا «وای بچه این پرستار باردار رو که فوت کرده، تونستن دنیا بیارن.»

یا «چرا باید یه پرستار باردار تو بخش کرونا کار کنه که حالا بخواد دو ماه مونده به زایمانش فوت کنه؟»

یا «در پی مرگ یک #پرستار باردار شاغل در بخش کرونا در بیمارستانی در تهران، نایب رئیس شورای عالی نظام پرستاری ایران تأکید کرد که فعالیت پرستارانی که جزو گروه‌های پرخطر محسوب می‌شوند، در بخش کرونا ممنوع است.»

یا «این پرستار برای همیشه به عنوان یک قهرمان شجاع که برای نجات جان بسیاری از مردم جنگید، به یاد خواهد ماند.»

یا «#مهشید_گودرز آرزو داشت فرزندش رو در آغوش بگیره و براش مادری کنه مرگش یک جنایت بود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.