استقلال، بمب آماده انفجار

محمود فکری در شرایطی در جمع آبی‌ها ماندگار شده که انبوهی از حواشی دور تیمش است

وضعیت استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان نرمال نیست و همه چیز تحت تأثیر از دست‌رفتن قهرمانی نیم‌فصل شده است. در این شرایط باید دید مدیران استقلال تا چه زمانی از فکری حمایت می‌کنند.

شهروند آنلاین: شکست دو بر صفر مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر کافی بود تا تیم محمود فکری اسیر حواشی مختلف بشود. طی روزهای گذشته شایعات و حواشی دور و بر آبی‌های تهرانی کم نبوده است. اول که بحث برکناری محمود فکری از سرمربیگری این تیم مطرح شد؛ منتهی بعد از جلسات برگزارشده درنهایت فکری در سمتش باقی ماند اما این مسأله به نظر نمی‌رسد تا پایان فصل تثبیت شده باشد.

مدیران باشگاه استقلال در روزهای گذشته حسابی زیر پای فکری را شل کرده‌اند. از اردوی تیم آبی تهران شنیده می‌شود که فکری قصد داشته تعدادی از ستاره‌های تیمش ازجمله وریا غفوری کاپیتان استقلال را کنار بگذارد تا بتواند برخی حواشی را کنترل کند اما مدیران باشگاه استقلال پشت سرمربی تیم‌شان نایستادند تا او نتواند آن را اجرایی کند.

در این شرایط روابط فکری با برخی بازیکنان باتجربه تیره‌وتار شده و مشخص است که او در بازی آینده با مس رفسنجان تغییرات عمده‌ای را ایجاد خواهد کرد. این در حالی است که شنیده می‌شود مدیران باشگاه استقلال هم قصد ندارند خیلی پای فکری بایستند و شایعات درباره برکناری این سرمربی بعد از اولین نتیجه نامطلوب شنیده می‌شود.

از سوی دیگر هواداران ناراضی استقلال هم تعدادشان کم نیست. طی روزهای گذشته سیلی از انتقادات کادر فنی آبی‌ها و در رأس آن محمود فکری را نشانه رفته است. همچنین برخی هواداران با تجمع در محل تمرین استقلال یا مقابل ساختمان باشگاه به شعاردادن علیه سرمربی پرداختند و خواهان جدایی او شده‌اند. این مسأله حتی منجر به ایجاد درگیری‌های لفظی نیز میان مربیان استقلال با هواداران نیز شد.

استقلال هنوز در نقل‌وانتقالات زمستانی نیز اقدام خاصی انجام نداده است و هنوز هیچ بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشده تا نگرانی‌ها در این خصوص بیشتر شود. حتما می‌دانید که پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال نیز به خاطر شکایت 137 هزار دلاری نیکولای بودوروف، مدافع بلغارستانی سابق این تیم، به فیفا بسته شده و تا زمانی که این پول پرداخت نشود، ‌آبی‌ها نمی‌توانند بازیکن جدیدی را به طور رسمی به خدمت بگیرند.

به همه مشکلات موجود در استقلال باید مسائل مالی را نیز اضافه کنید. بازیکنان استقلال هر کدام درصدهای متفاوتی از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند و این موضوع سروصداهای زیادی نیز به راه انداخته است. حالا به وضوح مشخص است که بازیکنان از مدیریت باشگاه به خاطر پرداخت‌نشدن مطالبات‌شان گلایه‌مند هستند. این در حالی است که اکثر ستاره‌های استقلال بندی در قراردادهایشان گنجانده‌اند که اگر تا نیم‌فصل 50درصد از مطالبات خود را نگیرند، می‌توانند جدا شوند و حالا این هم به مشکلات استقلال اضافه شده است.

چیزی که در اردوی استقلال مشخص است، تمرینات این تیم طی روزهای آینده با وجود حواشی موجود انجام می‌شود و فعلا باید تا دیدار هفته آینده با مس رفسنجان صبر کرد تا مشخص شود چه اتفاقات جدیدی پیرامون نیمکت و بازیکنان آبی‌پوش رخ خواهد داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.