شماره ۲۱۹۸ | ۱۳۹۹ شنبه ۹ اسفند
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه فاز نخست واکسیناسیون علیه بیماری کووید-۱۹ و به‌دنبال آغاز واکسیناسیون کادر درمان، واکسیناسیون سالمندان، جانبازان و کارکنان آسایشگاه‌ها نیز همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان علی(ع) پنجشنبه ٧ اسفند ١٣٩٩ با حضور سعيد نمكی وزیر بهداشت در آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: «با وجود بارش برف در ۱۴ محور مواصلاتی استان اصفهان، تمام راه‌های استان باز و تردد برقرار است.»

ایسنا- در روزهای پایانی بهمن‌ماه، با افزایش دما شاهد به شکوفه نشستن درختان بادام در شهرستان سامان استان چهارمحال‌وبختیاری بودیم، اما این شکوفه‌های زودرس با بارش برف جامه سپید بر تن کردند. بارش برف و کاهش دما موجب سرمازدگی و بروز خسارت قابل توجه به کشاورزان این منطقه به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی می‌شود.

ایسنا- اینجا بخشی از طبیعت زمستانی شهرستان املش، روستای «تابستان نشین» در استان گیلان است. در بارش‌های اخیر، این منطقه به‌خاطر بارش سنگین برف، سفیدپوش شده است.  بارشی که تا بامداد روز پنجشنبه ادامه داشت و در عین اینکه مناظر زیبایی خلق کرد.


تعداد بازدید :  261