ماجرای دعوت از سوپراستار سینما به تیم‌ملی تنیس

امیر جدیدی هنرپیشه مطرح سینما به تیم‌ملی تنیس ایران دعوت شده است

دعوت از امیر جدیدی به تیم‌ملی تنیس سروصدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است.

در سال‌های گذشته کم نبودند ورزشکاران و ستاره‌های فوتبال و رشته‌های دیگر که بعد از پایان دوران ورزشی‌شان رو به بازیگری آوردند. از این دست افراد کم نداشتیم. در سوی مقابل اما هنرپیشه‌های متعددی نیز بوده و هستند که در کنار کار حرفه‌ای خود ورزش می‌کنند تا شرایط جسمانی‌شان به خطر نیفتد اما هیچ‌کدام از آنها به‌عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای در طول سالیان گذشته نام‌شان مطرح نشد. حالا اما امیر جدیدی ستاره سینما و تلویزیون یک تابوشکنی انجام داده است.

با اعلام فهرست جدید مدعوین به تیم‌ملی تنیس ایران یک نام بسیار آشنا دیده می‌شود؛ امیر جدیدی. بله،او همان سوپراستار سینماست که از سال‌های دور تنیس بازی کرده و حالا به‌عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای به تیم‌ملی ایران نیز دعوت شده است.

اکبر طاهری، سرمربی تیم‌ملی تنیس برای انتخاب تیم ایران جهت حضور در مسابقات دیویس کاپ، 51 بازیکن را به مسابقات انتخابی دعوت کرد و این افراد از 21 فروردین به رقابت می‌پردازند. امیر جدیدی بازیگر مطرح سینما نیز از 21 فروردین به اردو می‌رود تا بتواند در یک رشته دیگر غیربازیگری به ایفای نقش بپردازد.

طاهری، سرمربی تیم‌ملی تنیس درباره دعوت از امیر جدیدی گفته است:‌ «امیر جدیدی قبل از اینکه بازیگر شود، تنیس بازی می‌کرد و در مسابقات مختلف هم حضور داشت. از طرفی در مسابقات هم حضور داشته باشد، حال و هوای بهتری به رقابت‌ها می‌دهد.»

از سرمربی تیم‌ملی سوال شده که آیا سطح کیفی این بازیگر در حدی هست که در انتخابی تیم‌ملی شرکت کند؟ او پاسخ داد: «جدیدی در مسابقات مختلف شرکت کرده است و من هم با او صحبت کردم اما آسیب‌دیدگی در دستش دارد که باید با پزشکش مشورت کند.»

بی‌تردید حضور این بازیگر مطرح در بین برترین تنیس‌بازان ایران قابل توجه خواهد بود؛ حال باید دید آیا امیر جدیدی می‌تواند برای اولین‌بار در مسابقات رسمی تنیس با پیراهن ایران شرکت کند یا خیر.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.