چگونگی اجرای مراسم شب‌های قدر و نماز عید فطر

درخواست پیگیری اجرای مصوبات ستاد کرونا در خصوص مراسم شب‌های قدر و عید فطر

در خصوص مراسم احیای شب‌های قدر و نماز روز عید فطر در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی مراسم احیا و نماز عید فطر صرفا در فضای باز با جمعیت محدود برگزار شود.

شهروندآنلاین: دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه‌ای به وزارتخانه‌های ارشاد و بهداشت، ناجا، صداوسیما، حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای ائمه جمعه و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی خواستار پیگیری اجرایی‌شدن مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص شب‌های قدر شد.

 بابک دین‌پرست در نامه‌ای به وزارت ارشاد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ناجا، صداوسیما، حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای ائمه جمعه و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مصوبات شصت وششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که چهارم اردیبهشت برگزار شد، اشاره و بر اجرایی‌شدن بند ۱ مصوبات ابلاغی در خصوص مراسم احیای شب‌های قدر تأکید کرد.

در بند ۱ مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا آمده است: «در خصوص مراسم احیای شب‌های قدر و نماز روز عید فطر، در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی مراسم احیا و نماز عید فطر صرفا در فضای باز با جمعیت محدود برگزار شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروتکل‌های بهداشتی جدید را ابلاغ می‌نماید.

همچنین در شهرهای با وضعیت زرد وآبی بر اساس الزامات و محدودیت‌های تعیین‌شده طرح جامع مدیریت هوشمند اقدام گردد. مدت زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر حداکثر ٢ ساعت بوده و لازم است دستگاه‌های مربوطه این امر را به صورت جدی نظارت نمایند و به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه (از ساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفا در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.