کیوسک؛ 2 می

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان، یکشنبه 2 می 2021

«پایان کابوس؟» ساندی اکسپرس این سوال را در حالی مطرح می‌کند که گزارش‌های اقتصادی می‌گوید اقتصاد انگلیس پس از ماه‌ها محدودیت قرنطینه در حال «روند» صعودی رشد است.

ساندی‌میل

عکس یک: شاهزاده شارلوت؛ دختر ویلیام و کیت 6 ساله شده است

تیتر یک: سه قدم عظیم برای بازگشت به زندگی عادی

مراحل بعدی برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا در بسیاری از صفحات نخست روزنامه‌های یکشنبه وجود دارد. ساندی‌میل این برنامه‌ها را «سه قدم عظیم برای بازگشت به زندگی عادی» خوانده است.

این گزارش می‌گوید که نخست‌وزیر قول می‌دهد از 17 می محدودیت عزاداران در مراسم تشییع جنازه را حذف کند، قانون فاصله اجتماعی را از 21 ژوئن لغو و در این هفته اولین لیست از کشورهای «سبز» را که مردم می‌توانند بدون قرنطینه از آنها بازدید کنند را منتشر کند.

این روزنامه همچنین مثل بسیاری از روزنامه‌های انگلیس در روز یکشنبه 2 می عکسی از شاهزاده شارلوت که توسط مادرش دوشس کمبریج به مناسبت ششمین سالگرد تولدش گرفته را به‌عنوان عکس یک منتشر کرده است.

 

ساندی اکسپرس

تیتر یک: پایان کابوس؟

عکس یک: شارلوت؛ نوه خاندان سلطنتی 6 ساله شد.

 

«پایان کابوس؟» ساندی اکسپرس این سوال را در حالی مطرح می‌کند که گزارش‌های اقتصادی می‌گوید اقتصاد انگلیس پس از ماه‌ها محدودیت قرنطینه در حال «روند» صعودی رشد است.

ساندی‌تایمز

تیتر یک: برنامه سیستم سلامت انگلیس برای واکسیناسیون دانش‌آموزان

عکس یک :پرنسس شارلوت 6 ساله

ساندی‌تایمز می‌گوید که مقامات بهداشتی انگلیس در حال تهیه نقشه‌هایی برای ارایه واکسن فایزر به دانش‌آموزان مدارس متوسطه از ماه سپتامبر هستند.

این گزارش ادعا می‌کند اسناد «سناریوی برنامه‌ریزی اصلی» که توسط سیستم درمان و سلامت جمع‌آوری شده شامل پیشنهاد تزریق یک دوز به کودکان 12ساله و بالاتر در زمان شروع سال تحصیلی جدید است.

البته این برنامه‌ها به مشاوره مشاوران واکسن در تابستان امسال بستگی دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.