شماره ۲۲۷۱ | ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد
صفحه را ببند
عکس‌خبر

ایسنا- طبیعت شمال ایران، چون بهشتی زیبا روی زمین دلبری ‌می‌کند. درمیان این بهشت سرسبز روستاها و ییلاق‌هایی با طبیعت بکر و دست نخورده وجود دارند که شما را با خود به دنیایی متفاوت می‌برند. ماسال دومین شهر مرتفع گیلان بعد از رودبار است. این شهر در کنار کوه‌های تالش و رودخانه خالکایی که از قله مرتفع شاه‌معلم سرچشمه می‌گیرد واقع شده‌ است. برای رفتن به ماسال کافی است وارد جاده تهران- رشت شوید. پس از گذشتن از شهرهای فومن و صومعه‌سرا به روستای طاهرگوراب خواهیم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان - داماش از روستا‌ها و مناطق ییلاقی و بسیار زیبا و دیدنی شهرستان رودبار در استان گیلان است. این روستا در حدفاصل جاده رشت به تهران، بین لوشان و بره‌سر جای گرفته ‌است. مردم داماش گیلک هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، عصر جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ خادمان کریمه اهل بیت (ع) ضریح مطهر خواهر امام رضا (ع) را گل‌آرایی کردند و پس از آن، مراسم تعویض پرچم گنبد آن بارگاه منور برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - گروه‌های خیریه مردمی در برنامه جشنی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، بیش از ۸۰۰ عروسک و کمک‌های مردمی را در میان کودکان محله فیروزآباد حاشیه تهران توزیع کردند.


تعداد بازدید :  312