شماره ۲۳۰۲ | ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۸ تير
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- در روزهایی که کشور درگیر پیک پنجم کرونا شده استان و شهر کرمان از هفته‌های گذشته در شرایط قرمز به‌سر می‌برد و به دلیل همجواری با استان‌های سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان یکی از بحرانی‌ترین استان‌هاست و کرونای «هندی» و «دلتا» سویه شایع این بیماری در مبتلایان جدید است. با این حال رفت و آمد مردم در خیابان‌های شهر زیاد است و افراد زیادی هم ماسک نمی‌زنند و با وجود ممنوعیت ورود به بوستان‌ها رفت و آمد در آنها ادامه دارد و همین‌ها باعث افزایش آمار مبتلایان و بستری شده که طبق آخرین آمار ۸۸۵ نفر در بیمارستان‌های این استان بستری و در روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۷ نفر نیز بر اثر کرونا فوت کردند.

ایسنا- نیروگاه ‌شهید سلیمی ‌نکا، یکی‌ از مهم‌ترین‌ سرمایه‌های‌ ملی‌ و از بزرگ‌ترین‌ نیروگاه‌های‌ کشور است. این نیروگاه متشکل‌ از دو بخش‌ مستقل‌ بخاری‌ و سیکل‌ترکیبی بوده که در ساحل‌ دریای‌ خزر و در ۲۵ کیلومتری‌ شمال‌ شهرستان ‌نکا قرار دارد. 

تسنیم - با توجه به بحرانی بودن شرایط آب در استان خوزستان حجت‌الاسلام سیدمحمد نبی موسوی، نماینده ولی فقیه در خوزستان به همراه جمعی از شیوخ و بزرگان و مسئولان استان روز شنبه به بازدید از وضعیت ذخیره آب در سدهای دز و کرخه کردند. 

تسنیم - امیر بدری، بدلکار فیلم ۰۰۷ جیمز باند و رکورددار پرش روی ایربگ در دنیا به همراه افشین عراقی، بدلکار حرفه‌ای از ارتفاع ۲۸۰ متری برج میلاد تهران که بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا می‌باشد برای اولین‌بار پرش بانجی جامپینگ انجام دادند. بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا برج ماکائو با ارتفاع ۲۳۳ متر بوده که برج میلاد تهران با ۲۸۰ متر جای آن را گرفت.


تعداد بازدید :  302