شماره ۲۳۰۴ | ۱۴۰۰ شنبه ۲ مرداد
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- منطقه دودانگه ساری با قرار گرفتن در ۶۰ کیلومتری جنوب شهرستان ساری از جذاب‌ترین مناطق تاریخی و طبیعی شمال ایران محسوب می‌شود، اما دفع زباله از معضلات بسیار جدی این منطقه است. به علت نبود محلی برای جمع‌آوری زباله و دفع آن، بسیاری از ساکنان این منطقه زباله‌ها را آتش می‌زنند و عده‌ای هم زباله‌ها را در کنار جاده‌ها یا در مناطق جنگلی رها می‌کنند.

ایسنا- منطقه توریستی و گردشگری گنجنامه همدان این روزها میزبان نه فقط همدانی‌ها، بلکه بسیاری از هموطنان استان‌های گرمسیری است که به دلیل آب‌وهوای خنک همدان به این شهر آمده‌اند و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تردد در شهر، مناطق گردشگری و .... هستند. گنجنامه نام منطقه‌ای است که در ۵ کیلومتری شهر همدان قرار دارد و شهرت آن به دلیل داشتن آبشاری زیبا و دو سنگ‌نوشته از دوران داریوش و خشایارشاه هخامنشی است که بر دل یکی از صخره‌های الوند جای دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان- خدا رحم گرمسیری یکی از دامداران فعال و علاقه‌مند با دریافت تسهیلات حمایتی اقدام به احداث بزرگ‌ترین پرواربندی گوساله در جنوب کشور کرده است. این طرح با پرورش گاو گوشتی ۳هزار رأسی در زمینی به مساحت ۵۰هزار مترمربع و به تعداد ۳۰ آغل باعث اشتغال مستقیم ۳۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم ۱۰۰ نفر از جوانان روستای بنداروز شهرستان دشتستان استان بوشهر شده است.

تسنیم- طی روزهای گذشته میزان خروجی سد کرخه افزایش یافته که موجب ورود آب به مخازن ورودی تالاب هور العظیم شد.


تعداد بازدید :  183