کیوسک؛ 27 جولای

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ 27 جولای 2021

واشینگتن‌پست در گزارشی از پایان عملیات نظامی آمریکا در عراق تا پایان سال‌جاری میلادی خبر داده است.

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمز در گزارش اصلی‌اش نوشته: دو منطقه کلیدی به کارگران آمریکا حق انتخاب داده‌اند؛ واکسن یا تست؟ ترس از سویه دلتا، اختیارات ایالت‌های کالیفرنیا و نیویورک را ارتقا داده است.

عکس یک نیویورک‌تایمز، عملیات نجات از سیلاب در خیابان‌های زینبو، چین را نشان می‌دهد. این سیل مرگبار دست‌کم جان 69 نفر را گرفته است.

واشینگتن‌پست

واشینگتن‌پست در گزارشی از پایان عملیات نظامی آمریکا در عراق تا پایان سال‌جاری میلادی خبر داده است.

این روزنامه در گزارش دیگری از افزایش فشارها برای اختیارات واکسنی در ایالت‌های آمریکا نوشته که به واسطه خطر جهش دلتای ویروس کرونا اتفاق افتاده است.

گاردین

روزنامه‌های روز سه‌شنبه انگلیس، تصاویری از المپیکی‌های پیروز این کشور را به تصویر کشیده‌اند؛ گاردین عکس تام دالی، دارنده مدال طلای غواصی را با چشمان گریان انتخاب کرده است. در کنار تصویر او، تیتر برگرفته  از سخنان احساسی این بازیکن است که به گرایش جنسیتی و قهرمانی‌اش در المپیک اشاره کرده است.

دیلی‌میل

صفحه نخست روزنامه دیلی‌میل به نقل قولی از وزیر کشور انگلیس اشاره کرده است که گفته: «مردم می‌خواهند ببینند اراذلی که محل زندگی آنها را خراب کرده‌اند، آن را پس می‌دهند.» تیتر یک این روزنامه نوشته: «پریتی: خرابکارها را مجبور می‌کنم خیابان‌ها را تمیز کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.