کیوسک روزنامه‌های جهان؛ 7 آگوست

نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های دیلی‌میل، دیلی‌استار و سان

المپیک 2020 توکیو و درخشش زنان در این مسابقات، سیاستمداران ارشدی که قوانین قرنطینه را دور می‌زنند و کمبود چیپس در بریتانیا صفحه نخست روزنامه‌های انگلیسی را پر کرده است.

دیلی‌میل

گزارش اصلی دیلی‌میل با تیترِ «وزیر تزویر و نفاق را مجبور به قرنطینه کنید» آلوک شارما را برای دومین روز در صفحه اول خود هدف قرار داده و گفته مسافران عصبانی و نمایندگان مجلس از شارما می‌خواهند در هتل «مانند دیگران» خود را قرنطینه کند. شارما -سیاستمدار ارشد انگلیسی و وزیر پیشین بازرگانی که کنفرانس آتی تغییرات اقلیمی بریتانیا را رهبری می‌کند- پس از حضور در چندین مکان که در فهرست قرمز قرار دارند، به انگلستان بازگشت، اما از معافیت وزیران برای نرفتن به قرنطینه استفاده کرد. دولت با دفاع از شارما گفت او دیدارهای بسیاری را ویدیویی انجام داده، اما ملاقات‌های حضوری هم مهم بوده است.

تصویر اصلی دیلی‌میل «لورا کنی» دوچرخه‌سوار بریتانیایی را نشان می‌دهد که در المپیک 2020 توکیو، درخشیده است. لورا کنی اولین زن بریتانیایی است که در سه بازی پیاپی المپیک موفق به کسب مدال طلا شده است. او و کتی آرچیبالد در ماده مدیسون دوچرخه‌سواری پیست در المپیک 2020 توکیو مدال طلا گرفتند. کنی 29 ساله همچنین با پنجمین مدال طلا و ششمین مدال المپیک خود موفق‌ترین ورزشکار زن بریتانیاست.دیلی‌میل

دیلی استار

کمبود چیپس در بریتانیا موضوع گزارش اصلی دیلی استار است با این تیتر: «چی! بدونِ چیپس؟» این روزنامه در گزارشی اعلام کرد به‌دلیل تقاضای زیاد قاره اروپا برای سیب‌زمینی بریتانیایی، ممکن است انگلیس با کمبود چیپس روبه‌رو شود!

یک شرکت تهیه غذا در گفت‌وگو با این روزنامه گفته سیل اخیر در اروپا کشاورزان را به‌شدت متأثر کرده است و احتمالا چیپس‌های یخ‌زده به‌ویژه از این تأثیر بی‌نصیب نخواهد ماند.

تصویر لورا کنی، دوچرخه‌سوار بریتانیایی در المپیک توکیو، در صفحه نخست این روزنامه هم دیده می‌شود.

دیلی استار

سان

روزنامه سان در صفحه نخست خود به زنان مدال‌آور در المپیک 2020 توکیو در رشته‌های دوچرخه‌سواری و دوومیدانی توجه و دو المپیکی از بریتانیا به نام لورا را ستایش کرده است؛ لورا کنی، دوچرخه‌سوار، که مدال طلا گرفت و لورا مویر، ورزشکار دوومیدانی، که در دو 1500 متر مدال نقره را تصاحب کرد.

این روزنامه گفته «تعداد مدال‌های بریتانیا در المپیک 2020 به 58 رسیده است. جمعه زنان بیشترین مدال را برای بریتانیا در یک روز کسب کردند و می‌توان گفت روز زنان بود.»سان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.