شماره ۲۳۶۲ | ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۹ مهر
صفحه را ببند
کیوسک مطبوعات جهان

تایمز
   به گزارش تایمز، وزیر کشور بریتانیا با چالش دیگری روبه‌رو است؛ پلیس متروپولیتن که گفته می‌شود وزیر کشور را به دلیل عدم تمایل به پذیرش اشتباهات مورد انتقاد قرار داده است. این روزنامه می‌گوید خانم پاتل به صراحت اعلام کرده که کرسیدا دیک، کمیسر پلیس مت به دلیل کمبود نامزدهای جایگزین در پست خود باقی مانده است.

دیلی‌میل
  دیلی‌میل روز یکشنبه گزارش داده دورکاری کارکنان انگلیسی در افغانستان باعث شده آنها در هنگام خروج از افغانستان به اسناد کلیدی دسترسی نداشته باشند، ولی همین روند بریتانیایی‌ها را مورد رحمت طالبان قرار داد. این روزنامه با وزرای ارشد کابینه صحبت کرده، یکی از آنها گفت: «افرادی که می‌توانستند نجات پیدا کنند، به طالبان واگذار شده‌اند.» این منبع افزود به همین دلیل یک هفته از ماموریت نجات از دست رفت.
آبزرور
  داستان اصلی شماره یکشنبه آبزرور به «بحران» پرستاری که بخش‌های درمانی با آن روبه‌رو هستند، متمرکز است، زیرا بیمارستان‌های انگلستان برای استخدام کارکنان تلاش می‌کنند و ده‌ها هزار جای خالی هنوز تکمیل نشده است. بر اساس گزارش روزنامه، از هر پنج پست پرستاری در برخی از بخش‌ها یک نفر خالی است، این وضعیت به ویژه با کاهش نیروهای استخدام‌شده از اروپا بدتر شده.


تعداد بازدید :  311