شماره ۲۳۶۳ | ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۰ مهر
صفحه را ببند
کیوسک مطبوعات جهان

دیلی‌میل
«فقط یک پزشک عمومی برای هر 2هزار بیمار» و «جای تعجب نیست که مراجعه حضوری به پزشک بسیار سخت است» عناوین گزارش اصلی دیلی‌میل است که با آمارهای رسمی نشان می‌دهد در بریتانیا به‌طور متوسط یک پزشک عمومی برای هر 2هزار بیمار وجود دارد. این گزارش گفته در برخی مناطق، این رقم به ازای یک پزشک برای 3هزار بیمار افزایش می‌یابد، در مقایسه با یک پزشک برای 1600 بیمار در مناطق دارای بهترین خدمات.
واشینگتن‌پست
«محکومیت نژادپرستی در مدرسه» عنوان گزارش واشینگتن‌پست است همراه با تصویر اصلی که تجمع نوجوانان دبیرستانی را در ایالات متحده نشان می‌دهد و می‌گوید: «این نوجوانان تگزاسی در مورد نژادپرستی سکوت کردند؛ سپس مدیر سیاه مدرسه آنان تعلیق شد. در دبیرستان دولتیColleyville Heritag ، در تگزاس، دانش‌آموزان برای دفاع از جیمز ویتفیلد، مدیر دبیرستان که متهم به پذیرش «نظریه انتقادی نژاد» و در خطر اخراج است، تجمع کردند و شعار دادند.»
گاردین
«فهرست‌های انتظارِ NHS موجی از بدرفتاری علیه کارکنان ایجاد می‌کند» عنوان گزارش اصلی گاردین است که می‌گوید کارکنان NHS در سراسر بریتانیا با «موج فزاینده بدرفتاری» از جمله حملات بیماران روبه‌رو هستند که کارکنان می‌گویند دلیل آن ناامیدی در انتظار طولانی برای توجه و مراقبت است. 6 نهاد پزشکی با صدور بیانیه‌ای مشترک، تأخیرهای طولانی در پرستاری از بیماران را ناشی از سال‌ها سرمایه‌گذاری ضعیف دولتی و رسیدگی‌نکردن به کمبود نیروی کار می‌دانند.

 


تعداد بازدید :  379