ارزیابی عملکرد انگلیس در بحران کووید-19

کیوسک، مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان 12 اکتبر 2021

اولین تحقیق در مورد نحوه واکنش انگلستان به کووید-19 موضوع اصلی بسیاری از روزنامه‌های انگلیس از جمله گاردین است. بر اساس گزارش 151 صفحه‌ای که از نمایندگان مجلس تهیه شده و «کروناویروس؛ درس‌های تا امروز آموخته» نامیده می‌شود، برخورد انگلیس با کووید-19 در روزهای اول «یکی از بدترین شکست‌های بهداشت عمومی در تاریخ انگلستان بود».

نیویورک‌تایمز

 

نیویورک‌تایمز در گزارش اصلی خود نوشته بسیاری از مردم در تزریق دوز یادآور واکسن کرونا از یکدیگر پیشی می‌گیرند و در عین حال مخالفان واکسن هنوز بر حرف‌شان پافشاری می‌کنند. مسئولان بهداشت و درمان آمریکا می‌گویند بعد از ماه‌ها پیشرفت چشمگیر حالا به یک دیوار بزرگ برخورد کرده‌اند. عکس یک این روزنامه عملیات اطفای حریق گسترده جنگل دیکسی را نشان می‌دهد که ایالت کالیفرنیا برای مهار آن عملیات نظامی‌شکل آغاز کرده است، با این حال متخصصان ابهام دارند که این روند پایدار باشد.

 

دیلی‌تلگراف

دیلی‌تلگراف بر گزارشی از موسسه مطالعات مالی تمرکز کرده است؛ این اندیشکده می‌گوید افزایش مالیات برنامه‌ریزی‌شده توسط بوریس جانسون برای سیستم بهداشت و درمان و مراقبت‌های اجتماعی کافی نیست. ممکن است مالیات پیشنهادی دولت برای مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی برای مقابله با بحران همه‌گیری دو برابر شود؛ دیلی‌تلگراف در این گزارش تاکید کرده این در حالی است که نگرانی‌ها در مورد افزایش هزینه‌های دولت بیشتر شده است.

گاردین

اولین تحقیق در مورد نحوه واکنش انگلستان به کووید-19 موضوع اصلی بسیاری از روزنامه‌های انگلیس از جمله گاردین است. بر اساس گزارش 151 صفحه‌ای که از نمایندگان مجلس تهیه شده و «کروناویروس؛ درس‌های تا امروز آموخته» نامیده می‌شود، برخورد انگلیس با کووید-19 در روزهای اول «یکی از بدترین شکست‌های بهداشت عمومی در تاریخ انگلستان بود». این روزنامه می‌افزاید: این شکست‌ها پیامدهای «عمیقی» داشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.