ماجرای لیدری که یک شهر را به‌هم ریخت!

کتک زدن بازیکنان، استعفای سرمربی و ابهام درباره آینده نفت مسجدسلیمان

درگیری در رختکن نفت مسجدسلیمان بعد از دیدار با نفت آبادان شرایط تیم جنوبی فوتبال را به‌هم ریخته است؛ حالا فراز کمالوند استعفا داده و خطر سقوط، این تیم را تهدید می‌کند.

شهروندآنلاین: شکست دو بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر کافی بود تا یک جنجال بزرگ و عجیب در فوتبال ایران اتفاق بیفتد. برخی لیدرهای تیم مسجدسلیمانی که برای همراهی تیم خود به آبادان سفر کرده بودند، در پایان مسابقه به رختکن بازیکنان و کادرفنی رفتند و اقدام به ضرب‌وشتم با برخی نفرات تیم کردند!

زمانی که فراز کمالوند، سرمربی نفت به نشست خبری بعد از بازی رفته بود، برخی لیدرها به رختکن تیم رفتند و به درگیری با بازیکنان پرداختند. این لیدرها به بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان تهمت کم‌کاری زدند و همین موضوع باعث ایجاد یک درگیری بزرگ شد.

این موضوع در ابتدا موجبات ناراحتی بازیکنان و کادرفنی نفت را فراهم آورد. بازیکنان نفت وقتی کمالوند از نشست خبری بعد از بازی برمی‌گردد این مسأله را به اطلاع او می‌رسانند و حتی به سرمربی‌شان می‌گویند که در شهر مسجدسلیمان امنیت جانی ندارند و با این شرایط نمی‌توانند به کارشان ادامه بدهند!

این ماجراها با نرفتن اعضای تیم به مسجدسلیمان ادامه یافت. تمرینات تیم نفت طی روزهای گذشته در شهر اهواز برگزار شد و بازیکنان نشان دادند حاضر نیستند به اهواز بروند. این اما پایان ماجرا نبود و در ادامه فراز کمالوند، سرمربی نفت نیز در اعتراض به این مشکلات از سمتش استعفا کرد!

کمالوند در حمایت از بازیکنان تیم نفت، قصد استعفا از سمتش را دارد. سرمربی نفت مسجدسلیمان در این خصوص جلسه‌ای را با فرماندار این شهرستان و مدیرعامل باشگاه برگزار کرد. در این جلسه کمالوند در حمایت از بازیکنان تیمش خواهان توافق دوطرفه برای جدایی شده است. این در شرایطی است که مسئولان نفت و همچنین فرماندار شهرستان هنوز موافقت خود با جدایی کمالوند را اعلام نکرده‌اند و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم است.

در این حال‌وهوا خبر رسید که لیدر خاطی نفت مسجدسلیمان از سوی دادستانی بازداشت شده است. رحمان بن‌سعید، دادستان مسجدسلیمان با اعلام خبر بازداشت لیدر خاطی تیم نفت گفت:‌ «سوای هجوم تعدادی از لیدرها به بازیکنان و کادرفنی این تیم در رختکن، پس از بازی با صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر که در صورت شکایت بازیکنان و کادر فنی این مسأله نیز پیگیری خواهد شد. به دلیل انتشار کلیپ در فضای مجازی و خدشه وارد کردن به مسجدسلیمان و قوم بزرگ و بااصالت بختیاری یکی از لیدرهای باشگاه نفت بازداشت شد.»

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: «متاسفانه تعدادی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان که به آبادان رفته بودند پس از اتمام بازی وارد رختکن شده و به درگیری با بازیکنان و ضرب‌وشتم آنها پرداختند! پس از آن با انتشار کلیپ در فضای مجازی باعث خدشه وارد کردن به نام مسجدسلیمان و قوم بزرگ و بااصالت بختیاری شدند که به همین دلیل با دستور دادستانی یک نفر از آنان توسط پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان مسجدسلیمان دستگیر و در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد.»

با این شرایط نفت مسجدسلیمان که در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته، اوضاع وخیمی را سپری می‌کند. سرمربی این تیم بعید است در نفت بماند و به کارش ادامه بدهد و از طرف دیگر این باشگاه با مشکلات مالی زیادی هم دست‌وپنجه نرم می‌کند.

از سوی دیگر پنجره نقل‌وانتقالات نفت مسجدسلیمان هم بسته شده و این تیم در نقل‌وانتقالات نمی‌تواند نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام کند و همین موضوع کار نفتی‌ها را برای بقا در لیگ برتر سخت می‌کند. آنها هم‌اکنون با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند و برای ماندن در لیگ، کار دشواری پیش رو دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.