شماره ۲۵۵۳ | ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۹ خرداد
صفحه را ببند
قدردانی از تلاش‌های هلال‌احمر در مکه مکرمه

اکبر رضایی، رئیس ستاد حج‌وزیارت در مکه مکرمه ضمن قدردانی از تلاش‌های پرسنل هلال‌احمر، از بیمارستان مرکز پزشکی حج‌وزیارت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.
اکبر رضایی، رئیس ستاد حج‌وزیارت در مکه‌مکرمه از بیمارستان مرکز پزشکی حج‌وزیارت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد. او در جریان این بازدید اظهار کرد: «بیمارستان مرکز پزشکی حج‌وزیارت هلال‌احمر آماده ارایه خدمات به حجاج و زائران است و با تلاش‌هایی که صورت گرفته، تجهیزات و اقلام دارویی متناسب نیز در محل فراهم شده تا در این زمینه مشکلی پیش نیاید.»
رضایی با اشاره به فرآیند راه‌اندازی مراکز درمانی در کشور عربستان‌سعودی گفت: «پذیرش بیمار در بیمارستان هلال‌احمر آغاز شده و با تمام توان و ظرفیت ادامه خواهد یافت.»رئیس ستاد حج‌وزیارت در مکه‌مکرمه خاطرنشان کرد: «تیم‌های تخصصی نیز بزودی در مراکز درمانی مستقر می‌شوند تا تمامی خدمات به زائران با بهترین کیفیت ارایه شود. تلاش پرسنل هلال‌احمر مثال‌زدنی و قابل تقدیر است و ضرورت دارد تا آخرین روز مراسم حج، این تلاش‌ها تداوم یابد.»
راه‌اندازی بیمارستان ویژه حجاج ایرانی در مکه‌مکرمه و مدینه‌منوره
با حضور رئیس ستاد مکه و دیگر بخش‌های ستاد و نماینده مرکز پزشکی حج‌وزیارت جمعیت هلال‌احمر اولین جلسه ستاد مکه تشکیل شد که منجر به راه‌اندازی بیمارستان ویژه حجاج ایرانی در مکه‌مکرمه و مدینه‌منوره شد.

 


تعداد بازدید :  195