پایان یک طنز؛ هالک ایرانی به تاریخ پیوست

سجاد غریبی بالاخره روی رینگ رفت و در کمتر از یک دقیقه ناک‌اوت شد!

قصه هالک ایرانی بالاخره به سر رسید؛ سجاد غریبی بعد از ماه‌ها کُری‌خوانی روی رینگ رفت و خیلی زود ناک‌اوت شد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، انگار مارتین فورد انگلیسی حق داشت سجاد غریبی را به تمسخر بگیرد و او را قهرمانی فتوشاپی توصیف کند؛ چند ماه بعد از رجزخوانی عجیب با مرد تنومند انگلیسی و لغو مسابقه او با سجاد غریبی، کسی که خودش را هالک ایران نامیده بود، سرانجام روی رینگ رفت و ناکامی بزرگی در کارنامه‌اش ثبت کرد.

ماجرای مبارزه با حریف قزاق

چند هفته‌ای بود سجاد غریبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به رجزخوانی برای یک مرد قزاقستانی می‌پرداخت. این مرد که نام خودش را «گوریل قزاق» گذاشته، مورد توجه هالک ایرانی بود. غریبی که در فیلم‌ها و عکس‌ها سعی می‌کرد خودش را قوی‌هیکل نشان دهد، بعد از یک مراسم فیس تو فیس عجیب و شبیه به طنز، سرانجام یکشنبه‌شب برای نخستین‌بار در رینگ مبارزه حاضر شد. غریبی و حریف قزاق با تعداد زیادی همراه و به شکل عجیبی روی رینگ حاضر شدند.

ناک‌اوت غریبی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

غریبی که وزن بالاتری از رقیب خود داشت، در ماه‌های اخیر بارها اعلام کرده بود که زیر نظر مربی خود تمرینات سختی را برای مبارزه پشت سر می‌گذارد، اما از همان لحظه نخست می‌شد فهمید که او حتی کمترین تخصصی در بوکس و مبارزات رزمی ندارد! بعد از اینکه دو فایتر با مراسم عجیب و غریبی روی رینگ آمدند و به سبک مسابقات کشتی کج برای هم رجزخوانی کردند، مبارزه آغاز شد و همه منتظر نمایش هالک ایرانی بودند. نه تنها غریبی، بلکه رقیبش هم نشانه‌ای از یک فایتر حرفه‌ای نداشت و ضربات و نوع قرار گرفتن آنها مقابل هم بیشتر از اینکه برای تماشاگران جذاب باشد، شبیه به طنز بود. هالک ایرانی همچنان روحیه بالایی برای رجزخوانی تا قبل از شروع مبارزه داشت.

در نهایت بعد از گذشت چند ثانیه از مبارزه و در حالی که غریبی سعی می‌کرد از مشت‌های حریف فرار کند و پشتش را به گوریل قزاق می‌کرد، در گوشه‌ای از رینگ گیر افتاد و بعد از خوردن چند مشت متوالی زانو زد تا داور حریف قزاقستانی را برنده اعلام کند.

انتقادهای شدید به غریبی

با ناک‌اوت شدن سجاد غریبی مقابل حریفی غیرحرفه‌ای، حالا موجی از انتقادات به سوی او روانه شده است. خیلی از ورزشکاران و حتی مردم می‌گویند تمام این اقدامات برای جذب دنبال‌کننده در صفحات مجازی بوده و غریبی هیچ تخصصی در ورزش ندارد. اگر سری به شبکه‌های اجتماعی بزنید انبوهی از پیام‌های تمسخرآمیز و حتی گاهی توهین‌آمیز خطاب به غریبی مشاهده می‌کنید.

سجاد بی‌خیال نمی‌شود؛ عذر می‌خواهم!

با همه تفاسیر بالا اما به نظر می‌رسد غریبی با همان لقب «هالک ایرانی» قصد خبرسازی در اینستاگرام دارد و ناک‌اوت مقابل حریف قزاق پایان ماجراهای عجیب پیرامون او نخواهد بود. خصوصا اینکه او با انتشار ویدیویی، از مردم ایران عذرخواهی کرده است.

غریبی گفته است: «هیچ حرفی ندارم، از همه مردم عذرخواهی می‌کنم. من تایم کوتاهی برای آماده‌سازی داشتم، اما می‌خواستم قدرتم را نشان بدهم. زورم را زدم، اما متاسفانه نشد. امیدوارم در آینده بتوانم جبران کنم و دل مردم عزیزم را شاد کنم.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. مهران می‌گوید

    سجاد جان
    از باخت تو خطلی ناراحت شدم
    امیدوارم در مبارزه های بعدی با تمرین و قدرت بیستری حاضر شوی
    منتظرت هستم

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.