شماره ۴۹۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
بازار جهانی

نسخه تازه  برای Xbox One
PS4 و Xbox One به تازگی اعلام کرده‌اند که قرار است نسخه تازه و 4 K-friendly خود را تا نوامبر‌ سال‌جاری ارایه دهند. سونی اعلام کرده نسخه 4 K-friendly دستگاه PS4 خود را روانه بازار کند و از Xbox One نیز چنین انتظاری دارد. این تکنولوژی به 2 دستگاه PS4 و Xbox One کمک می‌کند تا بتوانند ویدیوهای 4 K را پخش کنند، البته Xbox One دارای پورت HDMI 1.4 می‌باشد، اما این پورت برای ارایه ویدیوهایی با کیفیت 4 K کافی نیست و به‌زودی برای پخش سرگرمی‌های آینده مشکل‌ساز خواهد شد.

تلاش اپل برای ارایه نقشه اختصاصی
به تازگی، خودروهایی از طرف کمپانی اپل در سراسر خیابان‌های آمریکا حرکت می‌کنند. حرکت خودروهای مرموز از طرف کمپانی اپل در سراسر خیابان‌های آمریکا، گمان مردم مبنی بر ارایه نقشه اختصاصی براساس IOS توسط اپل را قدرت بخشیده است. در حال حاضر، این فرض که نقشه اپل جایگزین نقشه گوگل شود، بسیار قوی است. حرکت وسایل نقلیه‌ای که مجهز به دوربین‌های مرموز می‌باشند، در سطح شهرهای آمریکایی و اعلام مالکیت این خودروها برای کمپانی اپل، گمان نقشه‌های اختصاصی اپل را محکم‌تر کرده است، البته اپل اعلام کرده مجوزی برای آزمایش وسایل نقلیه بدون راننده گرفته است، اما این خبر مدرک معتبری برای نقض این‌که اپل به‌دنبال ارایه نقشه اختصاصی خود نیست، نمی‌باشد. اکنون برای آن‌که ارایه نقشه‌های اختصاصی اپل مشخص شود، باید تا زمان انتشار IOS 9 منتظر ماند.

شباهت گوشی تازه سامسونگ با آیفون  6
جزییات جدید منتشر شده از طراحی Galaxy S6 سامسونگ نشان می‌دهد که فرض شباهت این گوشی با آیفون 6 حقیقت دارد. این گوشی دارای ضخامت 6.9 میلیمتر است که بسیار مشابه گوشی آیفون 6 با ضخامت 6.91 میلیمتر است، البته مدل جدید سامسونگ چشم‌اندازی از مدل‌های پیشین این کمپانی است و به نظر می‌رسد دوربین آن کمی برتر از مدل‌های پیشین باشد. اخبار حاکی از آن است که دوربین Galaxy S6 سامسونگ بسیار دقیق‌تر از مدل‌های پیشین است.

لومیا با پردازنده جدید
جزییات منتشر شده از تبلت جدید ویندوزی لومیا، از یک پردازنده 805 Snapdragon   در این تبلت خبر می‌دهد. تبلت جدید ویندوزی لومیا 2520 دارای پردازنده چهار هسته‌ای 805 Snapdragon یا همان تراشه‌ای می‌باشد که در گلکسی نوت 4 و گوگل نکسوس 6 مورد استفاده قرار گرفته است.


تعداد بازدید :  392