شماره ۴۹۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن
صفحه را ببند
عروس عرب در انتظار آخرین دیدار با جسد شوهر
آغاز دوباره جست‌وجوی اجساد سرنشینان هواپیمای تفریحی

شهروند| جست‌وجوی هوایی و دریایی امدادگران هلال‌احمر برای پیدا کردن اجساد دو سرنشین هواپیمای سبک تفریحی در شمال ایران همچنان ادامه دارد. با گذشت 5 روز از ناپدید شدن سرنشینان هواپیمای سقوط کرده، عملیات ویژه‌ای برای پیدا کردن اجساد آغاز شد. جست‌وجوها درحالی انجام می‌شود که غواصان با استفاده از دستگاه سونار (فیلمبرداری زیرآب) به دنبال ردی از غرق‌شدگان این سقوط مرگ‌بار هستند.
حسین درخشان سخنگوی سازمان هلال‌احمر در رابطه با جست‌وجوی شبانه‌روزی امدادگران به «شهروند» گفت: «تحقیقات بیشتر در رابطه با سقوط این هواپیما نشان می‌داد که به احتمال زیاد اجساد در اعماق دریا حبس شده‌اند. با توجه با این‌که عصر روز پنجشنبه 16 بهمن‌ماه هم بال و صندلی‌های هواپیما در شیرود مازندران به ساحل رسید. امدادگران هلال احمر، دریابانی، صیادان بومی همچنان درحال جست‌وجوی اجساد این هواپیما در آب‌های دریای خزر هستند.»
روز سه‌شنبه گذشته یک فروند هواپیمای سبک تفریحی آموزشی متعلق به یکی از شرکت‌های خصوصی، از رامسر به سمت گیلان در حرکت بود که به علت مه غلیظ و کاهش دید به 800 متر در زمان ترافیک، ارتباط آن با برج مراقبت قطع و تا این ساعت هیچ خبری دریافت نشده است. این هواپیمای سبک دو نفره، یک مسافر با هدف گردشگری داشته است. خلبان هواپیمای ایرانی و مسافر هواپیما نیز تبعه عربستان با نام حبیب بن شعیب بن محمد خبیت بود که با همسرش در ماه‌عسل به سر می‌برد.


تعداد بازدید :  127