شماره ۳۰۵۶ | ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
آغاز نخستین اردوی دوستی کشوری سازمان جوانان هلال‌احمر

 نخستین اردوی دوستی (آماده) سازمان جوانان هلال‌احمر با هدف انتقال مهارت کار با دانش‌آموز، فردیت آگاه، تقویت و توسعه تشکیلاتی مدرسان، مربیان و داوران و ارتقای دانش و به‌روزرسانی اطلاعات، در اردوگاه مهر انزلی به میزبانی استان زنجان در حال برگزاری است.
در این اردو که با حضور معاون پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی و معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان جوانان و ۴۰۰ نفر از مربیان دادرس افتتاح شد، طی هشت روز مربیان دختر و پسر در کارگاه‌ها، آموزش‌های طرح دادرس را بازآموزی می‌کنند.
وحید ایمانی در آیین افتتاح این اردو ضمن تقدیر از تلاش‌های مربیان و داوران دادرس در زمینه آمادگی دانش‌آموزان برای مقابله با حوادث گفت:‌ «تلاش ما در جهت ارتقای سطح آموزش‌هاست و برای نخستین‌بار در این دوره با گنجاندن آموزش‌های جدید و خلاقانه مثل مهارت کار با دانش‌آموز و فردیت آگاه، امیدواریم بیش از پیش در مسیر ارتقای اثرگذاری مدرسان، مربیان و داوران بر جامعه مخاطبان خاص (دانش‌آموزان) گامی‌ بلند برداریم.»
او در ادامه با بیان تاکید رئیس سازمان جوانان مبنی بر شبکه‌سازی کادرهای تخصصی کار با دانش‌آموزان افزود: «مدرسان، مربیان و داوران سرمایه‌های بی‌بدیل و ارزشمند هلال‌احمر هستند. نوآوری در رویکرد انتقال مهارت‌ها به دادرسان ایران در یک پروسه برنامه‌ریزی‌شده منجر به ایجاد و گسترش جامعه آماده می‌شود.»
ایمانی موضوع آموزشی این اردوها را آموزش مهارت‌های تخصصی کار با دانش‌آموز، برقرای ارتباط موثر، ایجاد و توسعه و تقویت شبکه دانش‌آموزان ماهر کشور و نیز یکسان‌سازی منابع‌ آموزشی دانست.
او در پایان ضمن تقدیر و تشکر از معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر یادآور شد: «در این دوره ضمن رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان، گواهی حضور در دوره برای آنها صادر خواهد شد.»


تعداد بازدید :  17